God jul allesammans!

Vill bara önska er alla en riktigt God Jul till er alla ♥ som kikar in på bloggen!

Idag är en dag utan måsten för min del... Vaknade tidigt redan vid 6... Låg kvar i sängen och halvsov... Låg och kikade ut genom fönstret och tittade när julaftonsmorgonen ljusnade.

Och här sitter jag och har precis ätit frukost med mitt undebart goda Koppa Kaffe... Kan vara den bästa rostningen jag hittills smakat denna gång!
Lite juligt blev frukosten idag iallafall....



Till er som tycker synd om mig att jag sitter själv i år... tyck inte synd om mig :-) Jag väljer det själv! Jul är och har aldrig varit så speciellt för mig... Det blir nog annorlunda när man skaffat en egen familj och skapat sig egna traditioner, men till den dag så tror jag att jag kommer fortsätta fira julen på det här viset. Lugnt och skönt utan några måsten.... :-)

Stora juliga kramar till er alla iafallafall! Jag hoppas ni får en riktigt mysig dag med era nära och kära eller om ni gör som jag, sitter ensamma. Hur ni än tillbringar denna dag:
-MYS!!

Bamse kramar


Kommentarer
Postat av: Mora

Nästa år...

2010-12-24 @ 20:45:03
Postat av: Torsken

Söta underbara <3

2010-12-24 @ 21:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0