On tour

Godmorgon!

Här sitter jag 06:43... Är inne i en "dålig på att sova period". Har väl aldrig varit jätte bra att sova länge på mornarna men, det är väl typiskt att när man väl är ledig och kan/får sova så går det inte...
Nåväl! Här hemma hos Papps i Lidköping. Mys! Har plockat lite i mina saker och tagit ut lite kökssaker och lite jackor jag saknat i Tokholm. Fast när man börjar rota runt i sakerna så kommer man på att det är så himla mycket man vill ha egenltigen. Men så mycket vilja och så lite plats! Det får egenltigen inte plats en pinal till i lilla lyan... Men samtidigt vill jag ju att det ska vara "mitt" så jag känner mig hemma... Det gör jag, men det hade ökat känslan! :-)

Om ett par timmar ska jag åka till mamma i Trollhättan. Blir oxå mys. Har lite saker att fixa med där... Men vad det är kan jag inte riktigt säga :-) Det får ni se helt enkelt...Om det nu blir något :-D Nyfnikna?? ;-)
Sedan bär det av mot Sjuntorp i morn och hälsa på Familjen Emilsson innan jag far vidare till min Mört <3 i Götliborg.
Det vankas konsert på lördag på Brewhouse. Det blir tungt! Soilwork och 4 andra band ska spela... Soilwork ser jag fram emot att se. Hela kvällen kommer bli jätte kul!

På söndag blir det handling med Mörtis, kladdkakefabrikstillverkning, BongoLotto och lite glöggmys :-)
För på måndag är det äntligen dags! Dags för utvärdering av mitt knä så jag kan få ett slut på försäkringshistorien!! Vi får väl se om vi kommer övererrens läkaren och jag...
Sedan blir det besök på gamla jobbet på Ericsson. Ska bli så himla kul det oxå för jag har saknat er! Och ni har saknat kladdkaka... Jag vet ;-) Men nu JÄKLAR!
Sedan är det dags att vända hemåt Tokholm igen. Och där väntar en jätte bra vecka! :-) Men det berättar jag mer om då!
Förra helgen fick jag ett ryck. Klockan 12 på lördagen kom jag på att jag skulle åka till Mora. 13:18 var jag påväg... Var inne framme förrrän vid 19 tiden, för att sedan göra om resan tillbaka till sthlm på söndag eftermiddagen, men det var väl värt varenda liten investerad minut :-)
"Om gräs kan växa genom asfalt, kan kärlek finna dig var och när som helst i livet"
Mm, det var så det började för några veckor sedan och vi får väl se vad som händer o fötter. Men en sak vet jag: Jag är sådär härligt glad!

Med dessa ord utan bilder önskar jag er alla en underbar helg! Det ska jag se till att ha! :-D

Bamse kramar på er


Kommentarer
Postat av: Sara

Men vad du flänger å far! Roligt verkar du ha det och det är bra, du är så värd det!

KRAM å ha en bra helg! Om du har tid så kom hit å säg hej å ät en pepparkaka med mig!

2010-12-03 @ 18:31:32
Postat av: GammelGäddan

Är riktigt bummed out att jag missar er igen... men kan inte lämna Divafisen nu. Vill inte lämna bort henne när hon har så ont. :(

Hälsa alla trevliga människor längs vägen.. fam Emilsson, mamma o Sture..

Är riktigt glad å dina vägnar.. du förtjänar varje uns av lycka.

Kram kram vännen min!

2010-12-04 @ 10:56:26
URL: http://lasttrain2nowhere.blogspot.com
Postat av: Tess

Vilken cliffhanger du lämnar oss med. Mora alltså... Hmmmm... ;) Härligt att du har det bra och är så glad och go som du förtjänar! Men du måste skriva fortsättning på historien, om det nu finns en sån sedan. Och du vet att du är alltid välkommen till Båtsmans om du är sugen på lite fika och tjöt:)



Kram!

2010-12-04 @ 19:49:13
URL: http://sancti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0