Ni, mina underbara, är GULD värda!


Det här året har verkligen bara swischat förbi. Det har hänt hur mycket saker som helst det här året. Jag har upplevt en massa saker. Det har varit ett jobbigt år känslomässigt, men samtidigt ett väldigt givande år...

Jag har varit i Dublin, London och Turkiet.  Det har varit askmoln och snökaos. Jag har flyttat två gånger och börjat om mitt liv på nytt.... Jag har fördjupat befintliga vänskapsrelationer. Jag har funnit nya vänner för livet.

Jag har varit på hel tokiga upptåg. Jag har varit på två av mina nära vänners bröllop. Jag har gjort roadtrips. Jag har överraskat och blivit överraskad. Jag har skrattat och jag har gråtit. Jag har varit nervös och varit rent ut sagt förbannad. Jag har blivit lite mer mig själv igen efter knäskadan då jag numera kan röra mig hyffsat obehindrat.

Jag har fått rosa som favoritfärg och blivit en riktig converse tönt. Älskar mina 3 par converse, Lovika conversen comming up så småningom.

Jag uppskattar livet även om man emellanåt vill checka ut för en stund. Men det är väl just det...Det är livet. Och nästa år tänker jag leva det fullt ut. Glad, Frisk, Lycklig och till Ro med tillvaron.

Nästa år kommer att bli det bästa i mitt liv och jag hoppas att ni som varit med det här året även kommer att vilja vara med nästa år!

Vill ge er alla var och en, världens största kram!
Ni, mina underbara, är GULD värda!






 







Förresten! Skulle bli väldigt glad om just du skulle vilja skriva ett litet minne i kommentarfältet som du haft tillsammans med mig under detta år.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du har haft en riktigt god jul. Det var riktigt tråkigt när du slutade hos oss men när man får reda på att du har fått ett uppsving i ditt liv så blir man bara glad över att du vågade flytta. Hoppas ditt 2011 blir grymt bra. Kram Thomas

2010-12-26 @ 18:06:30
URL: http://www.melker08.blogspot.se
Postat av: marlene mörten

Under detta året har du gått från att vara en ganska ny vän till min allra bästa. Du förstår mig, du lyssnar och du hjälper. Du precis vad jag nemas och vad jag behöver. Det finns saker du gjort för mig som ingen tidigare gjort. Jag saknar dig så i vardagen men när vi ses är det alltid samma sak. Lätt, roligt och galet. Med detta sagt min torsk vill jag att du ska veta att jag älskar dig och du är min bästa vän och jag kommer alltid finnas här för dig. Vi är ett gäng som bildar ett band!

2010-12-26 @ 19:01:03
URL: http://msf.blogg.se/
Postat av: GammelGäddan

Hej underbara Torsk! Det har verkligen varit ett händelserikt år, med både glada upptåg men också en hel del sorg. Jag har inte funnits med i ditt liv speciellt länge, men det känns ändå som vi känner varandra ganska bra. Jag är glad att du finns kvar, trots den smärta jag orsakat dig. Du är en underbar människa och jag hoppas vår vänskap varar länge. Precis som Mörten skrivit här ovan räknar jag dig (och Mörten) som en av mina bästa och käraste vänner. Liksom du finns för mig, finns jag för dig i vått och torrt. Önskar dig en riktigt fin avslutning på året och en grym start på det nya. Puss&Kram // J

2010-12-26 @ 21:18:52
URL: http://lasttrain2nowhere.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej hej!!



Mitt minne från dej är inte i år utan förra året...

Och då självklart när du sjöng helt otippat JESUSsången!!!! Gaapflabb...

Hoppas nu du får ett riktigt bra 2011, vem vet vi kanske ses och kan sjunga Jesus ihop!!



Kramar från Camilla.

2010-12-26 @ 21:29:01
URL: http://www.melker08.blogspot.se
Postat av: Gi-raffen

Ska försöka summera med så få ord som möjligt, träff, skratt, på väg till apotek, Gi-raff, skratt, inne i apotek, skratt, iväg en runda på stan, skratt, äta, skratt, gå yttligare i regn, skratt, skratt, skratt, massor av öl, skratt, byta krog, skratt...emm avbryter där;-) Mycket trevlig ny bekantskap som jag hoppas förblir:-) Kram!

2010-12-26 @ 21:48:28
Postat av: Sara

Festen hos dig! Vi skrattade åt något...vad var det nu...skulle jag slå någon, eller hur var det?

2010-12-26 @ 21:58:31
Postat av: Bettan

Hej Tessan!

Hoppas nu att du får ett underbart 2011.

Ett av mina bästa minnen med dej 2010 är när vi kjoeper koerv på toerget i Halmstad 02:00 på natten. Ja, du vet vad jag pratar om! Tror inte jag skrattat så mycket någongång under 2010 som jag gjorde under vår tjejhelg i Halmstad i Maj 2010. Hoppas vi kan få till en ny till våren.



Kram Bettan

2010-12-27 @ 13:59:50
Postat av: Malin

Att du var så gullig och ställde upp och hämta och körde när vi skulle till turklandet, det var guld värt!!! Plus att vi fick den bästa inflyttningspresenten av dig som vi är så nöjda med!!

Hoppas du får ett fint år!!!

Kram

2011-01-02 @ 09:46:39
URL: http://malinpsson.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag har ju varit så upptagen med Elma det här året att jag knappt hunnit se dig alls, men självklart har jag två minnen i år. Det första är ju vår vindrickarkväll nångång i vintras, det var iaf melodifestivalen på tv och vi satt och hånade/diggade alla som var med. Det var ju meningen att vi skulle ut i kylan men som den hönsmamma jag är åkte jag ju hem till min lilla Kotte... Hade iaf roligare än på länge och all thanx to you! :) Och sen att du kom på mitt bröllop, det är verkligen uppskattat ska du veta!



Kram!

2011-01-02 @ 20:46:24
URL: http://sancti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0