Saknat mig? ;-)

Saknat mig? ;-)
 
Jag vet..Det är för dåligt av mkig.... det var ju flera veckor sedan jag skrev något här. Har i ärlighetens namn inte haft någon lust. Och har man ingen lust blir det heller inte roligt...



Jag har varit extreeeeeemt jäkla trött! I går lyckades jag göra det välbehövliga- SOVA UT! Somnade vid 00:00 fredagkväll. Vaknade vid 7... Vred o vände på mig i 30min typ. Somnade om och sov till 10:40!!! Hör o häpna! När sov jag så länge sist? När jag var 14 eller något? Det var skönt iallafall men gud vad stressad man blev. Lördagen bjöd på underbart väder men jag lyckades verkligen inte göra något av det jag hade planerat.
Så jag bakade äpplepaj och vegetarisk paj... Det var ju ändå en "paj-dag"... Dagen var ju förstörd i och med alla timmar jag förlorat på att sova bort dagen... Men på kvällen lugnade sig ångesten... Jag var ju trött! Kroppen var utmattad... Så det var väl välbehövligt! :-) Good me! :D
Jag hoppas innerligt att denna vecka kommer att gå bättre orkesmässigt! Men det tror jag nog... Har massor av saker att se fram emot i veckan :-) och nu har jag äntligen fått lite välbehövlig sömn...

Jahapp, vad har jag gjort sedan sist då...Hmm... varit en massa på bio...Jag som aldrig går på bio... Men det har varit trevligt :-) Jobbat som en tok..Japp! Det går bra på jobbet! Men orken har gjort att jag ligger lite efter med de saker jag velat ha klart. Så denna vecka blir det skärpning....
Jag har bokat tandläkartid, tisdag morgon skall jag gapa stort *gulp*, Jag har jaft massor av besök av min älskade Mört och min älskade familjen Emilsson! :-)
Jag är husvakt åt min Darling och har vattnat blommor en massa gånger i Älta, Jag har bytt däck på bilen, köpt mig en vinterjacka, varit på två spelningar, jag har varit riktigt busig.... Jag har druckit vin och jag har pussats o kramats, jag har lagat himmelsk god mat...
Så ja... har hunnit med en hel del sedan sist :-)

Här kommer lite bilder från dagens underbara promenad! Gillar verkligen att på bo denna plats :-)
 









Pösselikram på er!!
Förresten.... vad vill ni att jag skriver mer om? :-)


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin miljö!

Och du gör rätt i att inte skriva om du inte har lust, ibland kan jag känna att jag inte heller orkar men gör det iaf...borde göra som du!

Du verkar iaf trivas på din nya ort, kul!

KRAM!

2010-11-07 @ 18:15:10
Postat av: Mildred

Kul att se att du skriver lite igen. Jag förstår inte hur du klarar av att sova så lite. Jag sov 16h för nån dag sedan. Känner att jag skulle kunnat sova igenom hela helgen för att få den att gå. Är otroligt uttråkad och vill bara till en varmare plats till fmin örbjudna kärlek. Efter att ha sett dina bilder blir jag ännu mer sugen på att flytta upp. XOXO

2010-11-07 @ 19:15:27
Postat av: Tess

JA, vi har saknat dig. Kollar in på bloggen nästan varje dag :) Härliga bilden och du verkar göra massa kuliga och sköna saker, så keep up the good work! Kram!!

2010-11-08 @ 20:22:36
URL: http://sancti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0