Ett levande företag.... inget Göteborg i helgen...

...ja, så skulle jag vilja sammanfatta Nobel. Iaf i Stockholm, för jag vet inte hur det är på de andra kontoren runt om. Men på mitt kontor känns allt levande. Alla verkar vara så himla engegerade i saker o ting. De har stående möten, målar på whitboards, flyttar postitlappar på flera kvadratmeter stora projektlappar... Alla verkar så engagerade. Det är rätt kul måste jag säga...
Sähär ser det ut ifrån min plats...Ser rätt öde o tråkigt ut, men det är det inte. Brukar inte va en lugn stund på denna plats...
    

Jag själv har taggat ner lite nu iaf...Eller nej, det är väl inte riktigt sant heller. Men nu börjar jag få in lite rutin på saker o ting. Jag håller på och skriver en massa just nu. Skriver tusen olika rutiner. En tuin som jag inte är klar med är backup pärmen. Den pärm som skulle ha varit klar till på fredag så en person ifrån Manpower kunde ha hoppat in för mig så jag hade kunnat åka till Götliborg och gått på Volbeat konsert med Mörten... :-( Fan fan fan...
Har tom kollat flyg men det blir ändå för stressigt så jag hinner inte. Tyvärr... Måste egenltigen köra bil oxå eftersom jag måste hem till mamma och hämta mina vinterdäck. Även en sväng till pappa tror jag för där har jag lite mer bilgrejor o lite kökssaker jag skulle vilja ha... Nåja.. det kommer en helg till det oxå... Kanske nästa helg? Hmm.. Mja... vi får se...
Att bero på bilen så har framlapan pajat och jag har försökt fixa det men sladden sitter så hårt så det går inte :-( Ska kolla om Militären kan hjälpa mig i morn.
Just ja!  Mikael Persbrandt verkar bo här i omgivningen. Han satt o käkade söndagsm,iddag på min Sushi lite längre ned på gatan :-)
 
Jag tog mig en liten promenad till vattnet i väntan på Sushin. Det är så fint här ute!
 
Nu har det förresten varit visning på lägenheten här under. undrar vad den slutar på.... Hade gärna velat ha den... Förutom attt badrummet hade varit tvungen o kaklas om.. För uuuusch vad gult o fult det var...
Här är länken till lägenheten: http://www.hemnet.se/beskrivning/886160?r=3
Är det någon som känner för att gå i borgen för mig så jag kan låna en stor slant på banken så säg till :-) Hade varit skönt o kunna investera i något någon gång i livet. Man blir ju inte yngre direkt.... Och eftersom man lever ensam och inte har 10% av köpesumman att lägga i insats så skiter det sig rätt rejält o försöka låna själv... :-(

Kram på er! Måste ta tag i lite hushållssyssla nu


Kommentarer
Postat av: Terese

Omgjort nu, snarare 15% man ska lägga in...Lite surt! :-/

2010-10-06 @ 14:19:27
URL: http://meandhim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0