Vill ha en Didrikson 1913...

Hej på er,
denna helgen har varit lugn o skön även om jag har en jäkla envis huvudvärk som bara vägrar att överge mig..Men men..
Idag åkte jag till mitt favvo ställe- Nacka Forum igen för att leta efter en vinterjacka.
Och jag har varit sugen på en Didrikson i flera år nu...I år får det nog bli av...
De kostar en del men det måste va värt det efter förra vargavintern. Tror det blir en samma likadan i år igen.
Så jag får väl se det som en investering i icke kommande förkylningar bara för att jag får för barklädd :-)
Frågan är vilken färg... Lutar åt svart... Vill egenltigen ha vit men det är bara dumt med tanke på smink o smuts...


Svart passar nog bättre till allt... Mja allmosor mottages gärna ;-) 1800kr vill de ha för att jag ska hålla mig varm..

Annars var jag på bio igår och såg Wallstreet. Det var en ganska bra film. Hade lite av allt... :-)

Just det ja! På jobbet går det bra! Flera gånger i förra veckan fick jag höra att jag uppskattad på jobbet :-) Känns verkligen jätte kul att de vågar framföra det till mig. Man blir så glad :-)
I fredags satt det extra fint. Klockan 8:40 kommer en teamleader förbi receptionen o säger just: Du ska veta att du verkligen är uppskattad här!! :-)
Det gjorde min dag! Och sähär glad var jag resten av dagen:


En glad välmående Torsk är det här... ok... hubudvärken kunde väl kvitta men.... I övrigt trivs jag och ångrar inte att jag är här idag :-)

Nej, ska sluta tjata goja nu... Det är dags o sova lite... Har en hektiskt vecka framför mig.. Tusen saker som måste bli klara!!
Så islo pislo på er era Torsk diggare!
På återseende


Kommentarer
Postat av: GammelGäddan

Söt du är! Jätte fint foto på dig Torsken! Kram påre!

2010-10-10 @ 21:59:53
URL: http://www.lasttrain2nowhere.blogspot.com
Postat av: Torsken

Taaaack gäddan! :-) kram kram

2010-10-10 @ 22:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0