Mailbombade allt och alla idag

Hej hopp,
tisdagen har passerat utan missöden IGEN! Wohoo! Är inne i ett flow nu verkar det som.
Äntligen!
Nåja, dagen började med full fart precis som vanligt! Har tagit tag i en massa saker som inte varit prioritet 1 idag. Kollat upp en massa saker med priser, underleverentörer, beställt extra städ, köpt saker ifrån IKEA, skrivit rutiner, tagit emot oljefat och kört pallyftare, försökt lösa telefonproblem, käkat lunch på 15 minuter... Så när jag slutade kl 17 bara det snurrade i skallen på mig! Jag hittade inte ens det sista dokumenet som jag behövde göra en sista ändring i. Hoppas innerligt att jag inte slängt det dock.. Det ger sig i morn för jag la ner när jag inte fann det.
Jag skulle ha träffat min darling ikväll men för mycket jobb ställde till det. Men det gör inget. Nu bor vi ju så nära varandra.. :-) Nacka Forum lär finnas kvar :-)

Väl hemma tänkte jag ta mig en promenad i solen. Men jag orkade verkligen inte. Man hittar alltid undanflykter. Idag var det för att jag var för trött och det blåste på tok för mycket...O så var jag hungrig.
Så jag betalade räkningarna och lagade mat istället.
Att bero på att laga mat! Mina kökskunskaper verkar va helt bortblåsta!! Jag tror dock att problemet är att köpa en rosa stekpanna infrån Åhlens!

Jag tror verkligen att det är lösningen på alla mina köksproblem!
För allt bränner vid just nu! RÖkutveckling i lyan varenda eviga dag! Bara väntar på att brandkåren ska komma för att någon granne börjar bli orolig för mig och mitt os-beroende...
Hur som haver lyckades jag skaka ihop denna rätt:

Och vad är det??? Haha.... Scrambled eggs, gurka, morot, coctailtomat och en stekt blandning av svamp, purjo och zuchini. Man tager vad man haver.

Idag ska jag plocka fram kläder och förbereda inför morgondagens händelse: Träffa L&L inne i stan. Får höra en massa skvaller från Götliborg och bara ha det bra! Ska bli sååå mys!

Sedan blir det en dusch o sängen tiiiidigt. Är döden död efter denna dag. Och morgondagen kommer förmodligen inte bli lugnare. But I like it.
Mailbombade chefen idag som jag tror fick lite halvt om halvt tuppjuck på mig hahaha.... Tur att hon var mycket vid datorn o kunde svara :-P

Så ja, bäst o sätta fart!
Go go go!!!!
Islo pislo på er alla monster diggare!




Kommentarer
Postat av: Kristijan

Eehhmmm....En rosa stekpanna är snarare början till fler problem!!:-P Då måste ju handla allt från BR i fortsättningen då!

2010-09-28 @ 23:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0