Min födelsedag

♥ Hej alla underbara nära och kära och nyfikna ♥


I morse vaknade jag och mådde inte alls bra. Pillertrillare som jag är slängde jag i mig två alvedon och en Noskopin eller vad det heter. Mot rethosta och styrde brumbrum mot jobbet.
Påväg till jobbet står det att den vanliga vägen genom en av två tunnlar var avstängd. Fick lite panik. Jag vet ju inte hur man kommer till jobbet någon annan väg än just DEN vanliga vägen. Billtullar o andra vägar fick mig att svettas. Till jag insåg att dejg bara behövde köra några meter till och ta av en annan avfart för att sedan komma direkt på tunnel nr 2 :-)
Sicken tur! Annars är det ju tisdag så det hade kunnat sluta precis hur galet som helst. MEN nu gjorde det inte det :-)
 Vinden har vänt som sagt! 
På jobbet har jag känt mig jätte hängig hela dagen. Febrig, mojsig o allmänt osocial. Det var ju just det med serviceyrken. Bit ihop o le och var glad även om allt är pest och kolera...
Det gick bra idag iaf :-)
Har pillat med postfack, ätit tårta, grejat med fakturor, beställt catering och ännu mer kontorsmaterial, styrt upp ett konferensrum, bytt toners i skrivaren, fixat papperstrassel i skrivaren, lekt IT människa ännu en gång... Hmm.. Och lärt mig mer om exakt vad man ska använda sig av för borr, bits, skruv, plugg för att sätta upp en anslagstavla. Jag har lärt mig mer om titanspån, Zirconium och skärvätska.
Det ni! :-)
Sedan styrde jag hemåt! När jag kom hem hade jag fått post. En avi att hämta ut i affären.Så jag stack iväg bums.


I pakitiketet fanns min livs kärlek!
Kära vänner! Låt mig presentera min nya sambo: Henry! 



Det var kärlek vid första ögonkastet!

Stig verkar ha hittat något nytt och fräscht på Stureplan för hit till Saltis har han inte dykt upp. Eller så stannade han kvar på västkusten den svikaren... (stig är min fd livs kamrat för er som inte rikigt vet... stig är kult... Stig är/var min plast sill, som fanns vid min sida i vått och torrt... mest i vått...)
Tack Mörtis för att du hittade min livs kamrat!
♥Love you ♥

Nåja, födelsedagen tog inte slut där för en stund senare ringde det på dörren och där stod en fabror med blommor till mig. Blombud! :-)
Gissa om jag blev glad av att få dessa vackra blommor:




Tusen miljoner TACK till dig också!!! De är helt underbara!

Sedan måste jag ju tacka alla ni andra über under-underbara människor som grattat mig på Facebook!
Känns helt overkligt! 74 personer! Helt galet!
Men ni är helt fantastiska som har skänt en liten tanke till mig idag!!
All kärlek till er från mig!

Och med detta tack tänker jag bädda ner mig själv i sängen. Eftersom jag inte känner mig helt kurrant och har en underbar morgondag att se fram emot så känns det bäst så...
I morgon kommer dels en av mina Nobel chefer upp till sthlm ifrån Göteborg. Efter jobbet ska jag åka hem till min darling i Älta och ha taccofiesta :-) mums!!
Så vi hörs på torsdag!

Pösselikraaaaaam

er alla där ute!
Lämna gärna ett litet avtryck ;-)





Kommentarer
Postat av: GammelGäddan

Torskis.. jag känner mig lite usel som inte ringt eller tänkt på att skicka iväg min present till dig.. Du skulle fått den i helgen egentligen.. nu blir det inte så heller =/

Får ta o lägga den på lådan eller hålla i den tills jag kommer upp.. Va tycker du? Grattis igen kära du! PoK

2010-09-21 @ 21:31:32
URL: http://www.lasttrain2nowhere.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0