Snabb update

Hej hopp,
har lite halv bråttom. Inte för att jag ska iväg men har en massa saker att fixa med inför morgondagen.
Imorgon ska jag följa med Barbie och Ken till deras vänner i Vasastan på afterwork. Det vankas många männsikor och även barn(!) är medbjudan. Kan bli spännande! Alltid roligt o träffa nya människor! :-D
Jag hoppas dock inte att det kommer en snorig 3 åring och snor sig runt mina ben som det gjorde häromdagen på pendeltåget. Yeäck!

Nåväl, igår efter jobbet åkte jag till Sickla köpkvarter och inväntade Darlingen. Gick in på Din Sko. Och de första paret jag springer över är dessa som fick följa med mig hem!
Ni som känner mig vet ju hur svårt jag har att hitta stövlar som passar! Sjuuuukt knasigt att de passade o allt!


Sedan kom Darlingen o vi gick in o kollade på lite böcker... Nej, ni kan vara lugna....jag läser fortfarande inte!! :-)
Eller jo... sådanhär böcker skulle nog fungera:

Jag vill att ni observerar att det är en JÄTTELÅNG giraff! Så det så!

Nåja, sedan bar det iväg för lite matshopping och vidare hem till huset i Älta.
Karro gjorde sin sjukt goda underbaraste guaccamole. Love it!



Det var en jätte mysig kväll med~über goda taccos... Dock tror jag inte alls på Tacco teroin. För jag kunde INTE äta mer trots att jag gjorde som du sa! :-P

Hmm... Idag har det varit hektikst. Båda cheferna var dä, både från Nobel och ifrån Addici... Har en heeeel del o ta han om o ta tag i. Nästa steg är att kontrollera fakturering genetemot båda bolagen...Ska undersöka mer underleverentörer som vi använder oss av på Addici...o ja...en massa sånna saker.
Men det är fortfarande kul! :-D och alla är snälla! :-D

Nej, dags o hoppa in i duschen! Måste ju kolla hur jag tar mig till jobbet i morn. Kommunalt for the very first time!! Bilen får vila i morn med jag går på afterwork.... Utvärdering kommer, var så säkra!
Vi hörs o ses på lördag!

Pösselikraaaaaam på er!!!

Just det ja!! Nack Forum är riktigt trevligt!
MASSA kuliga affärer



Och just det!!!
SAKNAR ER MINA KÄRA Ericsson kollegor. Ser denna byggnad på Telefonplan varje dag när jag kör av motorvägen:




Saknar väldigt mång andra personer oxå men idag ville jag tillänga en tanke åt mina förra kollegor
BAMSE KRAMAR


Kommentarer
Postat av: GammelGäddan

Har Du shoppat skor/stövlar.. I'm surprised!! :)

Mmm den guaccamolen såg riktigt god ut... ;P

Hälsa Milred o önska henne lycka till idag!

2010-09-25 @ 13:05:17
URL: http://www.lasttrain2nowhere.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0