Tiden går så fort när man har roligt...

 Ja, den gör ju det! Jag hinner knappt med själv!
Helgen som var tillbringade jag med kära vänner.
På fredagen följde jag med Barbie och Ken till Piloterna som hade afterwork. Sjukt bra uppstyrt men att vara 40 pers plus barn i en liten 2a...Nja... det var trångt. Men väldigt trevligt. Eftersom det var fredag var man rätt trött i ögat och vi styrde hemåt med tåget fram mot halv ett tror jag.
På lördagen var jag trött! Jätte trött! Solen sken men jag kunde inte förmå mig själv att gå ut och åka in till stan och kolla på loppet...Så jag gick o morslade och meckade här hemma istället. Efter att ha sovit 3 timmar mitt på dagen... Välbehövligt dock o väldigt skööööönt....
Gjorde i ordning mig

o åkte ner till Karlaplan o mötte upp de andra dårarna som precis sprungit Lidingöloppet och klarat av klassikern. Duktiga dom!! Men jag tänker ADLRIG ge mig på den, det kan jag lova! :-P Abasolut inte efter att ha hört hur de haft det under året...
Det var en trevlig kväll o jag fick träffa Mildred en sväng. Guld värt!! <3 Sedan åkte alla trötta löpare hemåt o likasamma gjjorde jag. När jag kom hem blev återigen arg på 3.... Min bror hade läst en artikel som var skrivet i DN angående 3...  Länkar till den så fattar ni varför jag surade till: http://www.dn.se/nyheter/sverige/bunden-vid-tre-trots-att-tackning-saknas-1.1176965 Så återigen mina kära fd Ericsson kollegor; någon lösning på mitt problem hade uppskattats :-D

Nåja, vaknade lika arg som när jag la mig så jag tänkte att det enda som brukar råda bot på min ilska är ett välförtjänt IKEA besök. Sagt o gjort. Jag tog brumbrum till kungesnkurva och löpte amok bland rsten av stockholms befolkning. Tänkte ju inte på att det var löningshelg. Jäkla skit... Men ja, även jag kom ut fattigare än tänk. Men det hade iaf gjort mig på lite bättre humör. Och det var bra saker jag kom hem med oxå!
För nu har jag fixat undan alla mina skor ifrån flyttkartongen som stod i gaderoben... Men vad hände egenltigen. Jag, Therese... avskyr ju skor... o helt plötsligt sitter jag med en hel flyttkartong full!! Que pasa???
Nåja, nu finnsde i IKEA backar under sängen. Det gäller att utnyttja varenda liten vrå när man bor på 19kvm.




Nu måste jag sova... ska vara helt själv i morn. Militären är iväg på facklig kurs så jag får hålla fortet själv i morn. Massa massa MASSSSSSSSSA saker att göra. Har en hel del saker som måste lämnas in till högt uppsatta personer i Europa för granskning. Så det gäller att ha tungan rätt i mun i morn....

Ska förresten träffa Barbie efter jobbet i morn. Hon behövde kika lite på Nacka Forum och dit åker jag ju gärna :-)
På onsdag kommer L & L upp till Tokholm! Ska bli såå kul o få träffa dem mina kära fd kollegor! Längtar! <3

Nej, sova var det!! Tiden går fort när man har roligt som sagt!
Ska försöka hinna berätta om Henry i morn den busen!! Men det tar vi i morn!
Pösselikraaaam o sov så godis allihopa!


PS: Längtar förresten till det blir tillräckligt kallt så jag kan få börja använda min London möss:
LOVE IT!

 

kram kram


Kommentarer
Postat av: Freddy

Har du inte fler skor än så? ;)

2010-09-27 @ 23:43:20
Postat av: Erica/BohusPresenten.se

Fullt upp gumman! Hejja dig! Kram

2010-09-28 @ 08:27:55
URL: http://bohuspresenten.blogspot.com/
Postat av: GammelGäddan

Jättefin i mössan o fint sminkad också :) Klär dig!

2010-09-29 @ 00:43:56
URL: http://www.lasttrain2nowhere.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0