Tisdagen som blev en super tisdag :-)

Vinden har vänt! :-) Tisdagar är kanske inte så pjåkiga trots allt??

Vaknade och tittade ut och såg detta:


SOOOOOOOOL!!

Tänkte att det säkerligen skulle bli en bra dag. Det blev det återigen :-)
Dag 2 är avklarad, jag är något klokare om än väldigt trött. Fötterna har fortf blåsor o gör HELVETISKT ont...

Idag har jag agerat både receptionist och vaktmästare. Tagit emot en massa paket och pallar, skickat elskrot, fixat en massa passérkort, tagit emot nyanställd.
Roddat upp all data i receptionen, mappat upp en massa dokument, fixat kaffemaskiner, HR papper, bytt kontaktperson och uppgifter hos olika leverentörer, hälsat på mer människor som jag fortf inte minns namnen på.

160st är de som jobbar i huset har jag fått höra på omvägar... De jobbar dygnet runt inne i själva fabriken.

Jag däremot arbetar egenltigen endast mellan 8-17 och det är här till vänster som jag sitter:



En lampa har pajat, I know. Ska ringa om det i morn :-P

Annars måste jag få dit någon växt eller så där på disken. Ser lite tomt ut.
Att bero på växter så fick jag en välkomstblomma av företaget idag :-) Så söta så!



Jag har inte så jätte mycket mer att tillägga idag... Är trött i vanlig ordning. Massa infromation och intryck att ta till sig. Men jag gillart! :-D

kram på er!!
Och, jag saknar er även om jag har det bra här!!!



Kommentarer
Postat av: GammelGäddan

Söt man kan vara på jobbet då :) Kul att du trivs också, även om fötterna gör ont..

Jag kommer ev upp o hälsar på den 25-26.. :)

2010-09-14 @ 18:54:07
URL: http://www.lasttrain2nowhere.blogspot.com
Postat av: Torsken

Tack tack :-)

Men du... vi får höras lite närmare om det när det närmar sig helt enkelt. :-)

Fast nej! Eller ja... 25e är jag upptagen tror jag :-/ Asch...vi hörs om det! :-)

2010-09-14 @ 19:02:30
Postat av: Erica/BohusPresenten.se

Skönt att se & höra att du verkar trivas, trots blåsor ;-) Men dom försvinner snart! Bamsekram!

2010-09-15 @ 17:43:25
URL: http://bohuspresenten.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hej min älskade vän skönt att se att du har det bra!

Här är du saknad av oss alla!

2010-09-19 @ 13:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0