Wellpappmonster, hosta och Ica Maxi

Hej hej,

sitter här uppkrupen i soffan med datorn i knät och en kopp te. Det var väldigt gott det teét som jag fick av er på E/// ♥

Jag känner mig inte riktigt frisk. Har en jäkla rethosta o huvudet känns som bomull.

MEN dagen har gått fruktansvärt fort idag ändå! När jag åkte till jobbet i morse var det alldeles dimmigt ute.


Sedan körde dagen igång med en rivstart. Har fixat o donat en massa massa saker idag. Mailat ut om passérkort, beställt mer kontorsmaterial, tagit in städofferter, styrt upp IT människorna, koordinerat militären så vissa saker sker fortare än andra, lärt mig hur wellpappermosntret fungerar. Eller rättare sagt hur man tömmer den och binder ihop en bal:

Grejat med en massa papper o pärmar.. OCH ringt min telefonoperatör 3! Det kan jag berätta om en annan dag för jag blir bara arg så fort jag tänker på idioterna...
När klockan var 16:30 tittade jag på klockan o tänkte först att jag hade en två timmar kvar av arbetsdagen. Men icke sa nicke... det var dags att börja avsluta allt jag höll på med för att stänga ner o säga Godnatt till repan...
Sagt och gjort. 17:15 lämnade jag bygget och styrde brumbrum hemåt. Men påvägen hem vid Nacka Forum fick jag syn på ICA Maxi. Kom på att jag inte hade någon direkt mat hemma att laga så jag svängde av där...
Sedan raka vägen hem o gjorde ris o stekte grönsaker.


Nu ligger jag här i soffan, dricker te o kurerar mig. Ska snart ta o krypa ner i sängen.. Tror det är sömn som behövs för min del så ska jag nog bli fina fisken igen :-)

I morgon är det en ny dag med nya utmaningar!! :-D
OCH min födelsedag! :-D
Alla världens paket kan lämnas på Nobel Biocare i västberga ;-P
Tårta kommer jag att få i morgon ändå :-) Semcon fyller 30år och kommer att bjuda på tårta :-D

sov så godis alla där ute!

Och ha en underbar morgondag! Det ska jag iallafall se till att ha (trots tisdag) :-)





Kommentarer
Postat av: GammelGäddan

Tuesdays are good days!

2010-09-21 @ 07:17:00
URL: http://www.lasttrain2nowhere.blogspot.com
Postat av: mörten

Hihihihihihihi

2010-09-21 @ 08:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0