Tankar mot Göteborg...

Hej hej,

blir inte så många inlägg nu för tiden... Ledsen för det...

En längre tid har jag funderat på om sthlm verkligen är rätt för mig... Nu har jag testat det o gett det en chans...
Kommit fram till att jag kanske inte trivs så bra som jag gärna vill tro att jag gör...
Jag saknar alla mina vänner på västkusten... Saknar att kunna hitta på något spontant....Känner mig ganska ensam här... Kanske därför jag är mer sjuk än någonsin...?
Jag funderar o funderar... Borde kanske vika mig o flytta tillbaka...
Närmare allt o alla...
Ska fundera en liten stund till men ni som läser: Ni får gärna hålla ögon o öron öppna om någon lägenhet.
Måste ju ha någonstans att ta vägen om jag nu skulle välja att återvända...
Men då får det blir någon permanent lösning. Orkar inte hålla på att flytta runt mer nu.
Nu vill jag skapa ett eget HEM...
Där jag verkligen trivs och kan få lite ro i själen!



Jag säger det här på bloggen men vill helst inte att ni tar upp det på FB än... eftersom jag inte riktigt är klar med tankarna om beslutet.... Har alldeles för många nya kollegor där som inte behöver veta detta ännu...

Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Gammelgäddan

Gör det som känns bäst i hjärtat Torsken.. Kramar

2011-04-05 @ 15:08:29
URL: http://Lasttrain2nowhere.blogspot.com
Postat av: Bettan

Tessan!

Följ din magkänsla! Då blir det bäst.

Antar att jag inte ska leta lägenhet i Borås? ;)



Ha det så bra så kanske vi syns (?!) snart.

2011-04-06 @ 15:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0