På jobbet

Ja...där sitter jag just nu... Det har gått bra idag även om jag önskade att förmiddagen kunde gått lite snabbare.
Varit/är irriterad. Men nu verkar dagen för begravningen äntligen bli bestämd. Den sker i största sannorlikhet i mellandagarna.

Det är tydligen jul om knappt två veckor... Har inte den minsta julkänslan överhuvudtaget. Men eftersom kollegan fyllde år idag firade vi honom med lite glögg o pepparkakor o lite mys.
Fick öven köpt min svarta julgransfot idag på lunchen så vi får väl se om jag får klätt min svarta julgran ikväll. Det hade i och för sig varit lite toligtvo köpt ett par svarta och ett par vita till... Jag har ju ändå trädtema i mitt vardagsrum.
Att bero på inredning, slank in på IKEA igår när jag o Mörtis varit och storhandlat. Fick med mig några hyllor hem som jag ska sätta upp i köket på den långa tråkiga väggen. Tror det kan bli bra. Åtminståne är allt bättre än hur det ser ut nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0