Det norska inlägget

Eftersom jag känner mig lite nere just nu så försöker jag att ge det norska glada språket en chans att få mig på bättre humör!
Tackar Google translate för det... ;-)

Tirsdag. Jordens tristeste dagen. Tanker spinne mer og mer til i fremtiden ... Jeg er sliten. Skulle ønske jeg var bare så glad det bobler. At alt var jobb. Det var morsomt! At det var under utvikling! At jeg var fornøyd med sine kolleger. (Mange mennesker jeg liker).
Å elske livet ikke består av lengsel og tristhet

Jeg
blir deprimert! Trist og skuffet. De følelsene er, men håper begynner gir dessverre måte.
Det er latterlig. Enten du vil eller du ikke vil? Jeg vil .. jeg liker deg! Men det er vanskelig å kjempe for oss alene.
Hva vil du gjøre?

Jeg trenger en ferie Kom deg bort og bare være for en stund. Jeg trenger sol og varme som kroppen min og meg selv begynner å føle seg bra igjen.
Jeg skal ikke leve i Sverige. Jeg er ikke skapt for dette klimaet.

Venter forsikringspengene, jeg går bort på en tur en gang! Alene eller med et villig sinn! Jeg og litt hvile selv.

Gi meg beskjed hvis noen ønsker / kan med!
Gi meg beskjed hvis du httar livet mitt et sted!
La meg vite hva du vil ...

Håper å våkne opp bedre side i morgen. Tirsdager er virkelig ikke min dag! = Uflaks

Beklager...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0