Galet skön söndag

Har haft en så himla skön o bra dag :-)

Började med att åka till Forum och fixa Tre kontantkortet inför projekt upplåsning av min mobil i morgon. Får väl se hur det går eftersom inte de på Tre kunde låsa upp kontantkortet där utan att jag behövde betala. Och det tänkte jag ju inte göra. Så vi får se vad som händer o fötter. Killen som jobbade där var väldigt trevlig iaf så jag behövde inte bli arg.

Sedan strosade jag vidare på Forum. Köpte mig ett par gardiner på Hemtex som hade satt ner alla gardiner med 50kr. Jag vet inte...I affären var de jätte vårfina... Nu när de sitter uppe vet jag inte.... Men de får vara där ett tag nu :-P Man vänjer sig nog... Försöker att avvänja mig lite från det svarta... Men det är ju alltid stilrent...Och det gillar ju jag :-P

 Före  Efter

Sedan svängde jag in på Maxi för att handla lite. Köpte med mig en semla hem.
Så när jag kom hem blev det kaffe o semla. En riktig mysig söndagsfika precis i Torskens smak ;-)

Därefter ville jag ju fånga solen en stund så jag snörade på mig kängorna och tog med kameran och gick ut på en liten promenad runt Ringvägen och nere vid vattnet.

  

Det är verkligen sååååå fint här ute. Vet att jag tjatar om det men sådana här dagar känns det så underbart!!
Det var mycket folk ute idag. Massor av folk var ute och åkte långfärdsskridskor. Många var ute och promenerade på isarna... Däribland jag :-)
Man skulle ha haft med sig en liten fika korg med varm choklad o ostmackor oxå.

Satte mig faktikst på en sten där i solen en stund och begrundade livet. Helt underbart!!



Jag fortsätter röja här hemma. Håller på att tvätta just nu och skall börja laga mat så det finns matlåda till i morgon.

Carpe Diem får väl avsluta denna underbara dag!

Bamse kramar på er!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Snygga gardiner Tessan!

Imorgon åker jag till Toronto för att jobba i en vecka, men följer så klart din blogg ;)

Vi hörs.



//Bettan

2011-02-06 @ 20:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0