Lite less på saker o ting...

idag känner jag mig lite less på saker o ting såhär på kvällskvisten.
Tänker alldeles för mycket... Vrider o vänder på saker...
Vad personer har sagt, hur de har agerat osv...

"Ge och ta"... varför heter det inte "ge och få"?
Gäller väl allt här i livet.... Man ger o ger och ibland får man...
Men när ska man vara nöjd? Blir man någonsin nöjd?

Mmm... ikväll känner jag mig lite less iallafall på många saker...

Har varit på zumba och ska slänga mig i duschen nu innan jag
tar och gör ett nackswing på mig själv ner i sängen.

Vi hörs...
// Neggo Torskis


Kommentarer
Postat av: das mörtos

sheer up biatch!

imorgon är en ny dag. och du kan inte gå omkring o va gla o possetiv jämtilainen! nu blickar vi mot ljusare tider!

2011-02-08 @ 14:25:24
Postat av: Anonym

ps. finns här för dig <3

2011-02-08 @ 14:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0