Man kanske borde...?!



(Bilden är snodd av GammelGäddan)

Just nu lockar det verkligen! Strunta i allt och bara åka iväg någonstans i världen och uppleva saker o ting, 
skaffa sig ett liv och inte komma tillbaka...
Oansvarigt men lockande...
Men vad har jag här?
30 års kris?!
Äventyrslysten?!
Eller är det ännu en flykt från verkligheten?
Jag vet inte...
Trött på att inte ha medvind i seglen...
Man kanske borde våga? Innan det är försent? Eller är det redan försent?
Vad vill jag?!
Vad borde jag?
Ge upp och sticka eller kämpa vidare?

Vet nog svaret innerst inne... Jag är en kämpe och ger inte upp i första taget... Men jag önskade att vinden kunde börja blåsa i rätt riktning...
Det kanske den gör på en annan plats på jorden? Vem vet... Ska jag våga?
Är det nu eller aldrig som gäller?
Vem vet...?!





Kommentarer
Postat av: GammelGäddan

Det är aldrig försent Torsken. Jag har själv samma funderingar. Tror det är lättast när man är obunden. Men det är ett svårt beslut, man lämnar så mycket.. fast:

For everything you'd loose, you'd gain something better!

2011-02-14 @ 22:27:44
URL: http://lasttrain2nowhere.blogspot.com
Postat av: Lotta

Gumman, klart du ska chansa. Livet är för kort för att sitta och fundera på hur livet kunde bli. Livet blir inte, man gör.

Litar på att du tar rätt beslut. Våga Leva <3

2011-02-15 @ 08:32:50
Postat av: anna

Vet du.. dra, smit, stick, res, whatever the word is.

Har kommit på att i värsta fall kan man alltid komma tillbaks.. och om det är det värsta, varför inte testa liksom. :)

2011-02-15 @ 11:18:28
URL: http://meandelvis.wordpress.com
Postat av: mörten

din rosa resväska och jag följer med, vart vi än åker i världen.nothing to loose. vi har lite att planera!

2011-02-16 @ 23:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0