Post problem

Har ingen tur med posten just nu.
I förra veckan skickade jag iväg min mobil för upplåsning hos Tre... Det var på tisdagen. På fredagen tyckte jag det var konstigt att jag inte hört något ifrån dem att de fått den.
Men så i måndags så mailade tjejen att fåniluren dykt upp och att hon skulle fixa den o skicka tillbaka den samma dag.
Den har fortfarande inte dykt upp... Hoppas den kommer i morgon. För jag saknar min Iphone och alla telefonnr. Har kanske 3-4 nummer just nu...

Sedan skickade jag iväg en grej till Mörtis i onsdags. I går var jag så nyfiken och frågade om hon fått något. Men det hade inte kommit fram så jag tänkte att om telefonen tar så lång tid att komma fram så borde brevet vara framme så som idag. Men idag när jag kollade posten på jobbet så hade brevet kommit tillbaka. Skickade i ett Nobel kuvert. Adressaten fanns inte på angiven adress... så himla sjukt. har ju skickat dit en massa gånger och flyttat har hon INTE gjort....

SÅ jag har alltså ingen tur med posten just nu... Men har nu testat att skicka om brevet men denna gång till Borås. Håll tummarna!! :-)
För det är godjuligrattispostis till Mörtis som skall levereras. Viktigt viktigt! :-)

Nu blir det pannkor här på Gamla Skolvägen... kan säga att jag är MÅTTLIGT sugen på dessa oxå: http://www.bloggfamiljen.se/2011/02/13/ooey-gooey-brownies/

Hur goda ser inte de ut att vara?! Som en sockerbomb..!!  Men det kanske är det jag behöver för att bli lite gladare... ;-)

kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0