Sleepless


(önskar att det där var jag... det ser så skönt ut...Skulle vilja ha en stor skön o fluffig säng...)

Har sovit i 2½ timma.... varit vaken 2½ timma.... kan inte somna om... Så nu försökte jag göra något annat istället för att ligga kvar i sängen o vrida o vända på mig...
Orolig i kroppen antar jag. Många tankar som snurrar.
Har möte i morn em. Kommer att få hjälp på jobbet hela dagen i morgon av en backup från manpower.
Betyder alltså att jag kan få äta min matlåda för första gången på 2 veckor, i lugn o ro. Wohoo!

Är glad för papps iaf som ska få testa på en annan metod kanske redan från och med i nästa vecka. Håller tummarna att det kan fungera bättre så du får känna dig lite piggare och slippa all värk och bara känna dig sämre hela tiden. 
HOPPAS!!! Hoppas jätte mycket!!!!
För jag önskar jag kunde hjälpa dig på något sätt så du fick ett drägligt liv.
Men jag är inte så bra på att laga hjärtan... Inte ens mitt egna som egentligen bara behöver lite plåster...
Tack Lilian för att du är så underbar o ställer upp för min papps!!




Ska ge sömnen ett försök till... Klockan står inställd på 04:50... Kommunala åbäket väntar i morn...
Kram på er alla och hoppas ni sover som godast nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0