Sysselsätter mig för att inte tänka...

...måste sysselsätta mig med diverse saker för att inte tänka... Så i fredags var jag på afterwork med jobbet. Det var en blöt tillställning med "öppen barnota" och många drinkar.
Men trevligt hur som helst! :-) Vi var väl runt en 20-25 personer som mest. Riktigt kul att så många slöt upp.
Att jag var sist därifrån var väl kanske inte så ovanligt ;-) Men är man "värd" för något så är man.

Idag har jag varit på IKEA med Karro och Johan iallafall. Det har varit en jätte bra dag! Trodde att det skulle vara dunder mega super mycket folk där med tanke på att det var söndag och löningshelg. Det var helt ok med folk. Lite trångt på köksavdelningen men annars var allt under kontroll.
IKEA är ju just en sån plats som jag gärna åker till när jag behöver skingra tankarna lite så idag vart det perfekt för en sådan tur....
Jag fick köpt lite trådbackar till min gaderob. Ska försöka styra upp lite där nu så det blir ordning o reda på mina grejer som bara dräller överallt nu. Måste tänka till o använda den lilla ytan på maximalt bra sätt.
Köpte mig en liten pall oxå så korta jag ska nå upp i skåpen ;-) Ett 3vånings kakfat att ha mina frukt o grönt saker på. En helfigursspegel och ytterligare en plastback att ha under sängen med extra täcken o grejer i. Nu ligger de i en svart sopsäck. Känns sådär...
Värmesljus och en salladsskål, rosa servetter, 4 matskålar o 4 assietter och ett set med plastredskap blev det på dagens shopping.
Känner mig nöjd men jag skulle fortfarande vilja ha en ny tv bänk och ett soffbord och en rund matta... Men allting kostar ju pengar och det är lite väl mycket andra saker just nu som är viktigare.... Man ska ju även ha plats för det oxå ;-) Och jag kan ju inte bara slänga ut Bigges saker bara sådär. Tåls att tänka på hur jag ska lösa det hela.

Nu ska jag göra mig redo o gå o lägga mig... Hoppas den här veckan går snabbt, att det är mycket kuliga saker att göra på jobbet... Så tiden går fort... Slippa tänka så mycket!  

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0