1 Januari 2011- Dagen efter....

Ja då var det ett nytt år... Jag tror på detta året! Kommer att bli super!!

EN sak har jag kommit på med Köpendanmark- Jag förstår inte vad de säger.... Visste att jag var dålig på det men SÅHÄR kass??? Helt sjukt. Men det blir många skratt :-)

Efter tågresan i går checkade vi in på hotellet. Det ligger alldeles utanför centralstationen. Perfekt! Var ap trötta båda två så vi hade några skrattatacker innan vi somnade en stund. Vaknade upp runt 16 tiden och var SNOR förkyld o febrig.... Kul eller inte...
Kvällen blev seg att komma igång.... Men vi gjorde så gott vi kunde och 3 minuter innan 12 slank vi in i baren på Park och roffade åt oss lite champange...
Har kommit fram till att danskar firar nyår konstigt.... champange, konstiga lycko kakor och kristna körsånger som alla stämmer in i.... Udda om man säger så men kul upplevelse...
Parken var rätt bra annars. Gillar man att dansa så var det rätt ställe... Men Köpendanmark är verkligen köpendanmark = DYRT... Nåväl... Lyxig middag på Mc D fick jämna ut det hela....

Nu ligger vi här i sängen och tittar ut på solen utanför! Det ser helt underbart ut! Som värsta vårdagen :-) Underbar start på det nya underbara året....
Hotell frukost, strålande sol, plusgrader.... Minuset är febern och förkylningen....

Nej, nu måste vi ta oss ut.... den halte och den lytte....
Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0