Brandvarnaren piper så jag blir tokig!

I förrgår natt hörde jag ett "Piip"......... "Piip"......... "piip" hela natten.... Ja, jag låg ju vaken som vanligt...
Hur som haver. Insåg att det var en brandvarnare i trappuppgången som behöver nya batterier. Ljudet är störigt värre... Så jag har spanat runt i hela trappan men inte hittat någon brandvarnare. Och det fortsätter att pipa... Tätare och tätare...
I går kväll tog jag ett sömnpiller och stoppade i öronproppar... Gissa vem som har sovit inatt?! JAG!! :-D Så inatt blir det en repris. Men först måste jag lista ut vart det piper ifrån! Jag blir tokig!!
Funderar på om det bara är jag som har så lyhört här hemma. Eller det borde ju vara fler som hör det? Ok...Jag ger mig. Jag förvisso hemma hela dagen och får höra det 24/7 just nu så jag är nog den som stör mig mest på det.
Det var dagens gnäll. Att jag är sjuk och tycker otroligt synd om mig själv har alla hört nog om nu. Även jag...3-4 dagar till innan jobbet drar igång igen och jag MÅSTE vara frisk. Vilar vilar och vilar 

Ikväll drar det förresten igång! Handbolls VM! Wii! :-D Och att bero på Wii.... Det är något som skall införskaffas! Ett bilspel och lite Super Mario hade muntrat upp vem som helst efter/under de här 2 veckorna till sängs :-)
Vill ha!!

Kram på er

Idag bjuder jag på lite av mig från förr:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0