Efterlängtad vecka!

I morgon är det en ny vecka. Vecka 3 i almanackan men i min värld är det VECKA 1! :-D
Jag ska äntligen återgå till de normala, rutinerna och jobba igen. Det ska bli så kul! Jag hoppas jag ska känna samma sak i morgon när jag väl är på jobbet! Kommer att ha miljarder av saker att ta igen efter de här två veckorna men det kanske gör att tiden går fort. Att jag tycker det är roligt igen! Kanske tom har varit lite saknad?!
Jag har fortfarande ont i halsen om nätterna, kvällarna och mornarna, men under dagen känns det ganska ok.
OCH vet ni?! Jag har sovit hyffsat bra flera nätter nu. Med öronproppat dock för lokalisering av brandvarnaren är fortfarande inte upptäckt. Vindsluckan står lite öppen. Misstänker att det är där den är...

Och den här veckan är speciell. Mina ♥två♥ bästa kommer till stora staden. :-) Mora kommer.
Längtar som en tok efter dig!!!
Och Mörtis kommer sent onsdag kväll. Ska bli så kul! Vi kanske kan ta igen lite från nyår.
Rockbar besök har önskats, så så får det bli :-)

Glad glad glad är jag iallafall över att må bättre!
Och denna första vecka på mitt 2011 kan inte börja bättre!
Det kommer att bli ett bra år!
Det BÄSTA året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0