En riktigt bra lördag

Hej hej hallå,

idag har det varit en alleles perfekt lördag i mitt tycke. Har varit på jätte bra humör hela dagen.
Vaknade vid 7 snåret i morse. Jätte trött som vanligt. Men jag hade inte ont i halsen! KORS I TAKET! Det fick mig på bra humör från start. Jag låg kvar i sängen o drog mig bra länge innan jag kilade upp och gjorde mig lite kaffe. Sedan satt jag o surfade ett bra tag, lyssnade på musik. Tog en lång dusch och bestämde mig för att lockarna skulle få visa sig idag. Mörtis ♥ klippte ju av håret en bra bit förra helgen så nu kan lockarna komma fram igen och bli hyffsat fina. Ska bara vänja mig själv med dem igen nu... Har ju levt på plattat hår sedan i somras nu...

Håret på tork


Kände mig rosa idag oxå så de jag drog fram mina convers... Kanske var därför det blev en så bra dag :-)

Åkte till Forum för att byta abonnemang på mobilen. Det första jag snubblar över är ett par jobb skor. 699:- kostade dem men bara 200kr på REAN! Perfekt för det var välbehövligt!!
Strosar vidare och fixar mobilabonnemang... eller abonnemang... kontantkort!! Japp. Jag Therese Gustafsson går härmed över till kontantkort. Vi får väl se hur det fungerar men jag har räknat och kollat av en MASSA saker i dag på förmiddagen och kommit fram till att detta blir bäst :-) och billigast för mig.

Sedan strosade jag vidare och tänkte leta efter byxor.... Hittade ett par på Lindex men där hittade jag även en jeansklänning som jag blev lite kär i...

I provrummet med beslutsångest:


Men inget av det fick följa med mig hem... Duktiga jag :-)
SÅ jag gick o köpte med mig sushi och en liten godisskål med mig hem.



Men jag tänkte på det när jag gick där på Forum idag att jag var så himla glad. Vet inte vad det beror på. Men jag var sådär glad och tillfreds i kroppen. Så där äckligt glad så folk säkert blev irriterade på mig. Jag var inte stressad och gick runt där o njöt av tillvaron bara :-) Jag glömde köpa en hel del saker som jag verkligen hade behövt, men Forum har ju öppet även i morgon...Eller om man kanske skulle ta sig en tur in till stan o kika lite där istället :-) Kanske att klänningen är tvungen att få följa med mig hem oxå. Vi får se...

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag... Suttit o lyssnat på musik... Kollat närmare på vad Metaltown kommer erbjuda iår och det ser riktigt bra ut. Är sugen på att gå! Kollade även om det fanns biljetter kvar till
Foo Fighters och det fanns. Är jätte sugen på att se dem oxå nu när de kommer med nytt material.
Så då blir det 17-18 juni + 22 juni att längta efter. Men vi får se... Biljetter måste införskaffas först...! Och jag har ju varit sjuk rätt mycket så nästa lön lär inte bli fet....

Nästa vecka bjuder på en massa massa jobb. JUST det ja! Hade bland annat sälj möte med vår kaffeleverentör tidigare i veckan. Jag lyckades få ner priset åt oss med 10% :-) Woho! Då kände jag mig duktig...
Men ja nästa vecka...Cheferna kommer på måndag. Massa möten hela dagen och säkert tusen miljarder saker som ska vara klart. Men det får ge sig. Tänker inte jobba ihjäl mig...
Sedan får fabriken en ny VD på tisdag. Allt är uppchasat inför detta...Allt måste vara och se perfekt ut inför hans ankomst... Så ja, det blir en tuff måndag! Ska förövrigt även ut o käka direkt efter jobbet på en grekisk restaurang på söder.
Annars hoppas jag väldigt mycket på att Mora ska komma till stora staden den kommande veckan. Hoppas på att jag fortsätter att bli ännu friskare! Och bibehåller att jag är så glad över ingenting :-)

Nu kom jag på att jag glömt visa ett fynd till jag gjorde idag. Eller ja... fynd o fynd... har velat ha en klocka väldigt länge... och idag slog jag till....
Denna blev det för 200kr. Kostade 500kr egentligen men det var Rea på den oxå. Impulsköp men jag tror den blir ok...



Heppelihupp, nu ska jag glo vad som finns på tv:n ikväll...

pösselikraaaaaaam på er ♥



Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att läsa om lite positiva saker idag! Jeansklänningen var super fin...åk å köp! ;)

KRAM

2011-01-30 @ 12:13:09
Postat av: Bettan

Hej Tessan!

Köp klänningen! Det gjorde jag.........

Jag är inte förvånad över att vi gillade samma klänning. Är du? ;)



Jag & Lina pratade om en ev Stockholmstripp till våren. Vad tror du?

Vi hörs.

Ha det gott.

2011-02-02 @ 07:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0