En svettig Torsk

Idag var det dags! Har haft jätte ont i halsen och låg i sängen utan röst hela lördagen...Idag har jag kraxat fram ljud...så jag var osäker på om jag skulle åka iväg på Zumban som började idag eller hur jag skulle göra...
Men efter lite överläggande så tog jag mitt förnuft till fånga och orienterade mig till Orminge centrum.
Åhhh vad kul det var!!!
Längtar lägtar till nästa gång! Vilket är nästa vecka men då är jag tyvärr uppbokad på ett möte så jag kommer inte att kunna gå. Men om 2 veckor, DÅ!! :-D



Om man tänker sig en kombination med elefant och flodhäst HELT UTAN taktkänsla... försökandes dansa latino danser så har ni mig :-D En äkta klumpeduns UTAN någon som helst koordinationsförmåga....
Vad hände egenltigen? Jag har ju alltid haft hyffsad taktkänsla och koordinationsförmåga... Vet i och för sig att det var svårt med det redan direkt när jag började träna sjukgymnastik med knät. Jag fick liksom inte ihop armar o ben längre.. Signalerna gick inte fram. Och Nej, ingen cp skada här inte... Bara lite efterbliven Torsk.
Det kan väl inte skada? Det bjuder jag på ;-) 
Det höll sitt huvudsyfte: Lite puls fick jag, svettig blev jag och kul var det :-D 


Nu väntar iallafall en jätte skön dusch! Gissa om jag kommer att ha träningsvärk i morgon!
Känner redan att det värker på ett otäckt sätt i knät också. Inte träningsvärk utan värk värk...Men det får det vara värt... Det kanske går över fort... Hoppas...
 
Min plan med denna vecka är iallafall att jag ska försöka komma iväg och simma på onsdag oxå. Bara en liten sväng. Men det är ju bra för hela kroppen. Och jag måste bli frisk nån gång. Enda sättet kanske är att svettas ut all skit....

Just det ja! Sprang in i affären som snabbast förut och fiskade upp ett paket te. Kvällsro heter det. Gjort på enbart örter. Tänkte att lite träning och en stor kopp med detta te kanske kunde få mig att sova bra i natt.
Vi får se! Försöka måste jag ju göra! :D För skam den som ger sig! Jag är inte den som ger upp i första taget....

Nej NU duschelajnen!



Kram kram

från den
svettiga Torsken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0