Jag ser mitt golv :-)

...japp...det är sant! Mitt hem har verkligen förfallit den sista tiden. Jag vet, jag har det ju ytte pytte litet men.... Har ju inte känt mig frisk på hur länge som helst så jag har verkligen inte orkat ta tag i någonting!!
Skäms verkligen! Men det är sant.
Men ikväll i min trisstess och med lite chokladmousse


som boost så fick jag tummen ur.
Väskor och kläder är uppackade, sängkläderna är bytta, tvätten sorterad och toaletten är klinisk rent.
Har putsat kaklet till och med!
Och ja... jag är helt slut nu... men kommer förmodligen sova gott i natt förhoppningsvis utan något piller men med öronproppar eftersom jag fortfarande inte lokaliserat brandvarnaren.
I morgon blir det tvätt 9-14 samt en liten svängom med snabeldraken och sedan får vi se om jag orkar pilla med något mer. Ska ju som sagt inte vara övermodig nu bara för att jag råkar känna mig lite bättre. Måste vila!
Sedan imorn kväll tänker jag unna mig någon god mat och njuta av att det är rent och att jag är på bättringsväg. Kanske skulle hämta Sushi (Eller Maki/Carlifornia är ju det jag käkar mestadels)?!




På spåret och städ fick alltså bli min fredagkväll
Men nu är det dags att fånga drömbussen innan den kör förbi och låter mig vänta i flera timmar... Den kör inte nattrafik här ute i Saltis tydligen ;-) Så det gäller att vara beredd när den väl kommer.
Sov så godis alla där ute som läser min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0