Katastrofski i mitt kök och Victoria Beckham

Det blir aldrig som man tänkt sig :-) Fast idag var det ju tisdag så vad annars :-)
Fast jag måster erkänna att jag fick ett gott skratt :-) Då det var ingen större katastrof :-P
Var duktig o gjorde pastasallad med pesto, kyckling osv.... fixade kyckling så fort jag kom innanför dörren... Gjorde lite extra mycket så det skulle räcka en dag eller två extra... Blandade ihop alltihop. Hällde upp en portion på en tallrik och en ytterligare i en matlåda till jobbet. Skulle byta plats på skålen och VIPS sliter den jäkeln sig o blir golv och väggröra. Vanligtvis hade jag nog blivit lite små sur o börjat städa upp det hela på en gång. Men idag började jag gapskratta åt eländet :-D



Tisdag it is for sure! :D
Dagen kan inte fortlöpa utan en liiiiiten olycka iallafall :-P
Men nu är allt uppstädat och rent är det igen. Det blev en matlåda till i morgon och en liten en om jag är hungrig när jag kommer från jobbet.



Att bero på att det aldrig blir som man tänkt sig så lyckades jag ju smitta ner Mora med mina virusovänner, så nu är det hans tur att ligga hemma o kura. Och hur mycket jag än hade velat ha Dig här så är det nog bäst som du säger att du stannar hemma och kurerar dig...
Så vi bryter den här sjukcirkeln nån gång och får förbli friska.
Krya på dig ♥

Någon som INTE är sjuk längre är Mörtis eller min Taskmört som hon heter idag just :-) Hon dyker upp här stora staden i morgon! Kommer bli super mys o kul det oxå :-) Har inte lyckats spika någon plan ännu men den jobbas på! Ska se till att det blir en riktigt kul o bra helg även om plånboken är nästintill tom den här veckan!
Och varför hon heter Taskmört idag beror på att hon visat sin grattis video inspelad av Samhall Torsken för alla på henne jobb! Men sure... den bjuder Samhall på :-) Kan ju inte riktigt rå för vad som händer när hon är igång.
Ni på E/// som var med på kräftskivan vet vad jag pratar om när jag säger J E S U S

Annars då? Jo, tack. Jag är tillbaka på jobbet. Det går helt ok. Fortfarande tokigt ont i halsen om kvällarna, nätterna och mornarna. Ikväll känns det dock lite bättre så jag hoppas det är påväg att ge sig nu!
Jag har tokigt mycket att göra. Sådär mycket så man inte riktigt vet vart man ska börja någonstans. Men det ger sig nog senare i veckan. Jag tar det lugnt och stressar inte upp mig i onödan.
I morn kommer chefen på Nobel upp och chefens chef. Vi har fabriksbesök ifrån Nederländerna.
Har catering och lite sånt att fixa med inför besöket.

Men jag är redo. Alltid redo! :-)

Ja just det, förresten! I veckan kommer håret att ryka oxå ;-) Jag ska bli Victoria Beckham korthårig igen.
 


Vad tror ni om det?
Kommentarer tack :-)

Pösselikram på er till nästa gång


Kommentarer
Postat av: Mora

Du är och kommer förbli det finaste som finns. Oavsett frisyr.

2011-01-19 @ 08:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0