Orkar inte mer nu....

...jag är uppriktigt riktigt ledsen idag.... Jag orkar inte mer nu...Det får va slut på det här sjukdomarna......
Igår eftermiddag började jag känna att jag började få ont i halsen. Först tänkte jag att jag nojade mig. Men det blev bara värre o värre och fort gick det. Började få ont i kroppen och kände att febern hade börjat stiga....
38,3, 38,5, 38,8 och tillslut 39.2......
Förmodligen halslfluss... Mandlar stora som pingisbollar...
Sovit ap dåligt i natt som vanligt... 2 timmar hit o dit.... Svettats som en gris.... Men jag ligger fortf kvar i sängen i skrivandets stund....
Jag är arg o ledsen på min kropp.... Orkar inte mer nu...
Och till läkaren vågar jag knappt gå nu efter att han sist sa till mig: Vad är det för fel på dig nu då?..... Hade jag kunnat skriva ut tålamodspiller till dig hade jag gjort det....
Halsfluss har jag ju haft "ETT PAR" gånger om man säger så, så det vet jag ju hur det känns.... Och jag orkar inte heller ta striden o förklara för idioten (ursäkta ordvalet) att Kåvepenin inte hjälper ett dyft på mig, att jag kommer vara tillbaka där om 2 veckor igen pga antibiotikarestistensen....
Ont i knät har jag oxå eftersom febern alltid sätter sig där....
Så...här ligger jag nu.... Skulle ha åkt till min Mora idag...Har längtat som en tok! 1½månad sedan sist vi sågs....
Det skulle ju bli flera underbara dagar ihop efter den här långa tiden ifrån varandra... Jag kände mig ju piggare i går förmiddag och så kommer det här som en käftsmäll....

Vill inte, orkar inte mer nu.... Jag är så trött på att vara sjuk... JÄVLA KNÄ HELVETE som sabbat mitt immunförsvar...  

VILL VILL VILL VILL åka......!!!!! Men vill heller inte vara någon egoist och smitta ner....Fan rent ut sagt....
Arg och jätte ledsen.....


Kommentarer
Postat av: Mora

Finns här för dig. Vet vad jag väntar på. Väntar gärna...

2011-01-05 @ 13:48:25
Postat av: JL

Vila kära Torsk.. vila tills du är helt frisk. Ingen idé att försöka stressa kroppen frisk. Då blir det som du sa.. 2 veckor sen ligger du där igen. Ta hand om dig, sov mycket och hoppa antibiotika den här ggn. Är det ett virus du fått så hjälper det iaf inte.

Kram & krya på dig.

2011-01-05 @ 18:03:40
URL: http://lasttrain2nowhere.blogspot.com
Postat av: Bettan

Krya på dej Tessan! Tänker på dej...........

2011-01-05 @ 20:34:58
Postat av: Torsken

Mora- <3 Tycker om dig



JL- Vila är det enda jag orkar och gör... Läkarna har ju dock inte tagit något blodprov på mig så om det är virus eller infektion återstår att se... På fredag... Tack iaf o kram



Bettan: tack vad söt du är! kram

2011-01-05 @ 21:21:44
Postat av: Tess

Krya på dig NUUU! :)



Kram!

2011-01-07 @ 22:19:45
URL: http://sancti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0