Påväg hem från Köpendanmark...

...Sitter här på tåget. Har precis lämnat Köpendanmark... Mörten måste sitta och vänta en timma på sitt tåg. Tycker synd om henne.... Båda har en jävla feber. Mörten hostar så hon kräks och snorar... Mitt snoreri blev lite bättre på nyårsdagen. Men febern håller i sig.... och jag har fått ett muterat uppsvullet öga... Ser ut som Avatar...



Förmodligen kötlarna som spökar igen precis som jag var på sjukan med förr förra veckan... Funderar på varför kroppen inte kan bli frisk nån gång... Det är ganska så ledsamt det här o känna sig såhär hängig hela tiden....
Nu hoppas jag bara på att jag kan få vara hemma ett par dagar att någon från Manpower kan komma och täcka upp så jag får vila o få bort febern. Kanske behöver gå till läkaren igen? Jag vet inte. Men tycker inte det här är normalt iallafall.
På fredag har jag redan fått ledigt hursomhelst! Och tusan ta den som ruckar på den ledigheten! Jag tänkte åka till Dalarna till min Mora. Jag har längtat som en tok! Och tanken var att åka redan efter jobbet på onsdag... Få så många dagar som möjligt ihop där... Men vi får väl se hur sjukstugan ser ut när man väl kommit hem till Tokholm igen... Jag vill iaf....! Något så in i norden! Längtar ju tokigt mycket efter dig Mora... 

Hmm... jahapp... muntert inlägg det vart då... Kanske skulle ta och berätta något som var sinnessjuktkul igår haha!!
Eftersom vi legat däckade på hotellrummet i princip hela helgen så efter en lite längre promenad runt i köpenhamn i går så däckade vi återigen i sängen på rummet. Vi plockade fram datorn för att kolla några avsnitt på Solsidan för att muntra upp oss själva...
När vi ligger där så knackar det på dörren och in kommer städerskan och frågar om hon får städa... Ja det gick ju bra. Vi låg ju bara där ändå.... Hon satte igång och ställde upp dörren och började skura badrummet....
Solsideavsnittet fortsatte och hamnade i värsta sexscenen.... Högt kom det ut från högtalarna: Stön stön stön. Precis som att vi låg där i sängen Mörten o jag, o glodde på porr.... Trodde verkligen vi skulle dö....gapflabbade så tårarna sprutade medan vi skämdes.... Hördes säkert långt ute i krorridoren... Stackars städerskan kunde ju inte veta att vi låg och tittade på oskyldiga Solsidan...

Så nej... även om det låtit som allt varit pest så har det varit jätte bra oxå... Man skulle nog kunna sätta oss i en stuga i en skog och vi hade skrattat åt alla sjuka saker som händer oss ändå.... Hotellfrukosten har varit super god! Älskar frukostar!!! Stora och långa!

En annan sak som hände på tåget ner... ni vet hon den fnittrande tjejen på tåget ner till Köpendanmark... Hon satt och pratade i telefonen... Helt plötsligt säger hon till den andra i luren: Jag tänkte jag skulle bjuda på Fisksoppa i morn men jag skulle behöva Torsk!! Då bröt jag! :-P Hon kunde ju inte veta att hon hade en livs levande Torsk brevid sig... ;-) Lite kul tyckte jag som sagt... Även om jag befarade att mitt liv skulle sluta i en Soppa....

Nej... nu ska jag försöka blunda en stund... Har precis kommit till Malmö central... Inte ett spår av tågkrachen här vad jag kan se....
Håll tummarna för mig nu att tåget rullar på som det ska så jag kommer hem.... Kommer nog vara i Saltis och nerbäddad i min säng runt 19 tiden ikväll....
Längtar!!

God fortsättning önskar jag er alla! Min kan bara bli bättre :-)


Kram


Kommentarer
Postat av: Tess

God fortsättning! Hoppas att året blir bra mycket bättre och friskare än de här första dagarna, för oss båda ;)



Kram!

2011-01-02 @ 20:39:38
URL: http://sancti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0