Plötsligt händer det...

...jag tror banne mig att det vänder nu. Nu när jag vaknat till liv lite och varit uppe i några timmar känns det faktikst lite bättre. Har fortfarande dunder ont i halsen. Men på något vis känns det ändå som att det faktikst börjar gå åt rätt håll!
ÄNTLIGEN!!!

Har varit nere i tvättsugan och bokat tvättid i morgon fm så jag får bort allt det sjuka. Vill inte se en enda liten baskilusk till mer i år! Har varit sjuk så det räcker för hela året!
Två nästan tre dagar till att kurera mig på innan detta jobbår drar igång på riktigt. Jag ska inte vara övermodig och göra en massa saker nu utan jag ska vila resten av de här dagarna också (med undantaget för tvätten i morgon). Men ni ska veta hur glad jag är att det känns som att det faktikst är en smula bättre idag!
Även om det gör förbannat ont i halsen fortfarnade...

Happy Hippo video :-)

http://www.youtube.com/watch?v=xRrfg_uAzwg

Islo Pislo på er alla fredagsdiggare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0