Simma lugnt...

*djup suck*.... Är inte det minsta sugen på att åka iväg till Simhallen...som jag inte vet vart den ligger mer än på kartan... Sängen jag ser framför mig lockar VÄLDIGT mycket mer! Jag är trött! Döds trött!
Har sovit ganska ok två nätter nu men är ändå trött.
Borde åka iväg o simma iallafall.... Bikinin är framplockad och ligger nu på sängen och väntar.
ångest.... ångest för badhus.... Utomlands är det inga problem, men i sverigelandet ogillar jag att visa mig i bikini jätte mycket... Hm...
Nej... kolla kartan en gång till... Kanske kolla in ett solställe oxå som ska ligga i närheten...och ta brum brum o åka.... Måste måste MÅSTE ta tag i mig själv nu... Det här går inte....
Jag behöver träna! That´s it!

SLUTA GNÄLL TORSKEN och ÅK!!! Det hade Mörtis sagt till mig nu....
jag gör som jag tror hon sagt:
Åker nu!
So long!

//Torsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0