♥ JAG ÄLSKAR ER ♥

Jag kom på att jag glömt tacka er alla som varit inne och skrivit ett litet minne vi haft ifrån 2010!
TACK!
Det var riktigt roligt att läsa! Och det säger bara hur lyckligt lottad jag är att ha er fina vänner runt om i landet

Och här kommer lite kommentarer till era inlägg:

Thomas- Ja, Det var inget lätt besluta att fatta.... Det kändes riktigt trisst att sluta hos er oxå även om det kändes som att det var vid rätt tidpunkt. Vissa dagar ångrar jag det bittert...Men jag trivs i Sthlm.... Bättre än jag trodde jag skulle göra.... Vi får se vad 2011 kommer att ge, men jag räknar med ett RIKTIGT uppsving detta år... I år är mitt år... Lika så hoppas jag för er familjs del!
Tack för kommentaren och minnet iaf :-) Jag saknar våra E/// frukostar med alla de mest märkliga samtal och skratt...
När jag ändå är inne på Thomas så vill jag gärna kommentera "frugans" Camillas kommentar också:
Camilla: Herregud!! Ja....Den kräftskivan gick inte av för hackor! Det värsta är att det finns filmbevis på det också *skäms* ;-) Jag kommer gärna och sjunger igen! Ni är så himla fina, roliga och mysiga ♥
"Han är kungen i djungeln oh oh, han är kungen på sjön ali ali ali, han är kung i universum, och han är kung i dig
och jag säger
J E S U S- JESUS!"

Gi-raffen
: hahahaha har nog aldrig skrattat så mycket en hel dag som jag gjorde den dagen! Och du! Nu vet jag att Gamla stan är full av fik! haha ;-) Är glad att jag träffat dig och att du finns kvar som min vän! Vem ska jag annars kolla på Åhström med och som kan briljera med att hjälpa sångaren själv med texten?
Tack för att du finns! :-)

Sara: Ja men Guuuuuuud! Hahahaha.... Så arg du var! Du verkade SÅÅÅÅÅÅ farlig när du sa att du skulle SLÅ HONOM hahaha :-) Det var oxå en kväll att minnas! Är jätte glad att du och Linda ville kommer ner till mig! ♥ Hoppas vi kan ses snart igen och att jag då får träffa er lilla Hugo :-)

Bettan: Så vi hade tjatat om den där "koerven på toerget i Halmstá"... :-) Vi fick det på film!!! hahaha Det fanns även en annan sak som dominerade den resan... Vissa kunde stå stilla och gå helt obemärkta medan andra var tvugna att stanna... Hahahah DU och ni andra tjejer vet vad jag pratar om! Hahaha Ser fram emot en vårresa tillsammans med er! Hoppas jag kan få följa med även om jag lämnat E/// klanen ♥

Tess: Men det är helt förståeligt! Jag hade nog gjort likadant första gången jag skulle lämnat den lille... Men jag tyckte också vi hade hur kul som helst! Lyssnade på gamla partylåtar och snackade goja hela kvällen! En annan sak jag minns är alla mysiga fikor hemma hos er i Båtsman... Och alla lustiga samtal jag fick efter att jag varit hos er.... En jamaican och en strumpbyxemänniska...hahahaha.... Stört! Var ju nästan som att någon visste att jag var hos er varje gång jag fick samtalen... Men det är ju oxå minnen! Crazy sådana! hehe! Tack oxå Hunnybunny för att jag fick komma och vara med på er stora dag! Ni var och är så himla fina!! ♥

Malin: Det var det minsta jag kunde och ville göra för er! Presenten var ju något du pratat om bra länge och det är roligare att ge något som man vet att personen verkligen vill ha!
 Vi har ju glidit ifrån varandra en hel del under det gångna året. Tyvärr! Men du ska veta att jag tänker på dig och på er jätte ofta. Ni finns liksom med fast vi inte ses eller hörs speciellt mycket. Är glad att jag träffat er och att ni ändå finns kvar trots att kärleken kommer och går. Och nu i år ska ni snart bli tre! Spännande! Jag kommer jätte gärna och hälsar på er fram i vår/sommar och kikar på ert lilla hjärta och surrar en massa gamla roliga minnen. Ni är fina!♥

Gammel Gäddan: Är glad att vi lärde känna varandra! Du är en underbar person och bästa vän som fått en alldeles egen plats i stimmet och i mitt hjärta :-) Den plats kommer alltid att finnas kvar! I vått och torrt! Det har varit ett tufft år med många tårar och skratt, men jag tror att ditt kommande år kommer att fyllas av just det du önskar mest! Och du:
"Det är den som går vilse som finner de nya vägarna" Niels Kja 
Bamse kramar på dig bästaste Gammel Gäddan...♥ I år blir du även ett år äldre och visare ;-) Och tack för allt du gjort för mig i år!

Mörten: Min älskade Mörtis!! Är så himla glad över att ha funnit den nära och fina vänskapen med dig! Vi hade 2 års jubileum på nyårsafton även om det kanske inte var förrän i November 2009 som vi verkligen fann varandra.  Du är en av de alla bästa och finaste jag har! Du har hjälpt mig med så otroligt mycket! Du har gjort saker för mig som alltid kommer att finnas i hjärtat! Du har varit där när det varit jobbigt! Vi har skrattat, gråtit och varit sjuka ihop... 2010, har som jag skrev till Gäddan; Inte varit lätt för någon av oss. Men det kan bara bli bättre! ÄLSKAR DIG och du är GULD värd! och i år kommer fler galna upptåg att läggas och bevaras i glada minnet! 
"Havet är djuuuuuuupt, havet är djuuuuuuupt, nere på botten där är det toppen....." 
Klickljud från människas kropp.
Spindel mor, spindel mor....
"Titta vad fiiiiint...... han har gjort fiiiiiint.... Jätte fiiiint"
"Torsken till Informationen"
"Torsken- Du ska inte svälja hela havet"







Och med dessa ord vill jag önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Och tacka för att just ni finns!
Ni har alla var och en, en speciell plats i mitt hjärta!




Det har såklart även ni andra som inte kommenterat...Ni vet vilka ni är och är även ni GULD värda

En extra tanke till Pappa, Lilan, mamma, Sture, Min bror och Helen, Syster Yster med familj- JAG ÄLSKAR ER!!!





Kommentarer
Postat av: Tess

Åhh, du får inte skriva så fina kommentarer, nu sitter jag ju här och bölar (på riktigt) ;) Får skylla på täppta tårkanaler pga förkylning, hehe..



Men vilka konstiga samtal du fick alltså! Det hade jag glömt tills du skrev om det. Strumpbyxemannen... Oj oj oj. Och alltid efter vi träffats. Måste nog försöka få till en fika i K-backa snart, nu är det bara ca två månader till flytten så får vi se vem som ringer nästa gång. Fiskeriverket kanske? ;)



Kram!

2011-01-05 @ 10:26:42
URL: http://sancti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0