Ska lägga knät åt sidan nu :-)

Har fått två av tre beslut gällande ersättning för mig knä. Jag kommer att ta emot den ersättningen och gå vidare. Inte ödsla mer tid och tankar på det hela. Det är dags för ett nytt kapitel i mitt liv!...igen ... :-P

Man kan inte hålla på att älta saker och ting... Man måste gå vidare... Det är aldrig någon annan än en själv som kan ta det steget :-) Jag väljer att må bra och ta klivet ur att vara ledsen....

För kolla bara vilken underbar morgon som mötte mig igår morses!



Tog även en sväng på stan efter jobbet och hittade dessa, inte jätte fina men några mina gigant vader kom i :-) och som kostade BILLIGT om 489:- för båda! Kap tycker jag:



Måndagen var även dagen då bästaste Mörtis bänkade sig kl 9 för att köpa biljetter till Big 4 på Ullevi i juli- Ska äntligen få se Metallica spela :-)

Ska även lösa in Ticnet presentkortet och köpa biljetter till Foo Fighters :-D. Och som om inte det vore nog så väntar ju även Metaltown och hur många bra band som helst.
Har jag sagt att jag gillar musik? :-P

Men allra först blir det resa till Kreta. Hade gärna fått in en Finlandskryssning med Ericsson maffian innan men vi får se hur det går med datum. Jag ska kika ikväll tjejer på datum och tider!!! :-) Reislajter återkommer! :-)

Barcelona hade inte varit fel att åka till heller och möta våren.
Så mycket man vill göra och så lite tid!!

Men i år ska jag se till att förverkliga ett par drömmar jag har. Resan till Trinidad står högt upp på listan. Den kommer bli till jul någon gång... Kanske fira jul där :-) Mm vi får se vad som händer o fötter....
Jag tänker iaf fortsätta boka in roktigt roliga saker som får mig att må bra...
Det är verkligen slut på depppandet nu! En gång för alla!!

Nu ska jag käka lite och kila ner i tvättstugan igen.... Ingen semla idag men firar internationella kvinnodagen iallafall med att tvätta :-P

kram på dig och dig o dig och dig! :-D Kram på alla som läser...:-D



Och du! Lämna en liten kommentar så blir jag ännu gladare :-P

 


Kommentarer
Postat av: GammelGäddan

De låter som många bra idéer Torsken.. Go go go :)

2011-03-08 @ 22:46:50
URL: http://lasttrain2nowhere.blogspot.com
Postat av: Bettan

Snygga stövlar! Vilket fynd......nästan som GeKås ;)

2011-03-09 @ 11:47:39
Postat av: mörten

du är bäst torsken! du är värd ALLT <3

och åka bort i jul är toppen för då kan vi ha julijanuari sen :)

love you

2011-03-09 @ 15:24:20
Postat av: Tess

Jag tyckte stövlarna var riktigt fina jag :) Hinner ju aldrig kolla din blogg med mitt jäkla galna jobb, men det är så himla kul att få en liten uppdatering från Tokholm då och då. Kram på dig!

2011-03-23 @ 20:48:46
URL: http://sancti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0