Godmorgon världen!

inlägget som inte ville publiceras i tisdags:
Är ledig idag oxå om man bortser ifrån ett möte kl 9 som jag tror jag åker in till kontoret i är med på ändå.
Målaren är här och är i tillgång att riva tapeter o greja. Själv står jag o tittar ut på min utsikt. Faktiskt ganska fin nu när löven fallit av från träden...
Tänkte jag skulle ta tag i lite saker idag, visserligen är det tisdag men någon tisdag kan man väl få ha tur!
1, jobbmötet
2, ringa mekonomen om intyg
3, kontakta allmännareklamations nämnden.
4, ringa calanderska om alla fel som är trasiga på mig...
(5, köpa skoställ och hatthylla)
Känns som det är något mer jag skulle behöva göra dagen till ära men kommer inte på vad det kan vara just nu...
Pusselikram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0