Trött, förkyld och en låååååång vecka

Står och väntar på bussen. Är förkyld som vanligt. Började i förra veckan med halsont, tappade rösten på lördagen men fick tillbaka den litegrann under kvällen. Dock ingen som hörde vad jag sa i telefonen så mina nära o kära fick vara min tolk :-) söndagen efter InFlames konserten klev jag upp 7:30 för att åka med Kärleken till Ullared för att handla julklappar och kläder till barnen. Det var en jätte mysig dag! Finns ju många affärer runt omkring att kika i också ;-)
Måndagen passerade, fortf ingen röst. Uppstart av växeln för Stockholm där jag skulle ha suttit i växelb hela dagen men pga min ktåkröst fick göra annat. Tisdagen var kaos från start!! Ett besök hos kvinnokliniken gjorde inte saken bättre. Men man får se det positivt! Det var inget fel som var trasigt där iaf! :-)
Onsdag idag och jag hoppas innerligt min förkylning vill vända nu.
Har INTE tid att vara sjuk!
Imorn kväll åker jag till älvängen och sedan vidare till Lidköping för att påbörja flytten av pappa. Bror och helen kommer upp sent fre kväll så de iaf kan hjälpa till på lördagen och halva sön. Själv blir jag kvar till onsdagen då själva omflyttningen sker.

Sedan hem och jobba igen. Skulle ha varit på ett jätte mysigt heminrednings party på torskvällen men jag måste tvätta och bara få vara hemma en kväll då.
För på fredagen blir det ut och äta med Ericssontjejerna. Btw!! 1jan börjar jag åter på Ericsson igen!!!! Det ska bli så kul!
Hursom, det blir en relativt lugn kväll för min del då jag på lördagen ska iväg med kärleken och hans jobb till Vadstena kloster på julbord med övernattning. Och dagen efter hämtas barnen upp på vägen hem. Det kan bli intressant.... Jag ska köra hem så kontakten är oundviklig... Vi får se...

Nu är jag framme på jobbet om nån minut så ni får ha en riktigt bra dag alla där ute.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0