Att bestämma sig...Hur svårt ska det vara?

Visst har vi många val här i livet. Vissa svårare än andra. Vissa mer klarsynta än andra. Men när man ger 111% en längre tid och inte får tillbaka det man är värd...Trots påtalanden och flertal diskussioner för en mer klarsynt syn på saker o ting...Och det ändå känns som att prata till en sten mur.
Vad ska man då göra? Någonstans rinner ju bägaren över. Min gjorde det tillslut. Jag ville inte vara nr 2 eller 3 och finnas i tankarna lite då och då. Duga ibland.
 Idag ångrade personen sig o hade insett att jag var en jäkligt bra tjej och därmed saknade mig och ville ev försöka igen.
Som om jag skulle stå med öppen famn och säga- "ja tack, jajemen. Jag finns kvar för dig även om du gjorde ditt val o valde någon annan."
Nej... Jag är värd så mycket bättre. jag är värd någon som älskar Mig. Någon som ger mig energi och gör mig glad! Något väldigt mycket mindre komplicerat!
KÄRLEK! 
Vi får se hur allt utvecklas men jag har en fjäril i magen. Den skall få växa o utvecklas rejält innan beslut tas...
 ;-)

 

Förresten! I morse när jag klev av bussen strax efter kl 7, var det så himla vackert....IGEN!
Vackra vackra Göteborg. Lite som Paris som Liise sa.
Se här:



Har frusit hela dagen så direkt när jag kom innaför dörren tappade jag upp ett varmt bad. Och nu sitter jag i myskläder med filt o bara myser av en lugn o skön kväll. Känner mig lite trött men det har jag gjort ända sedan i morses.



Hoppas ni alla får en riktigt skön kväll!
kramar


Kommentarer
Postat av: ex ragget

Helt rätt tänkt vännen!

2011-10-18 @ 06:48:02
Postat av: Bettan

Stå på dej Tessan! Snart ses vi.

2011-10-18 @ 08:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0