Höstig promenad

Det har gått jätte bra idag. Inte varit det minsta hungrig eller sugen på något. Men det blir nog svårare senare i veckan...I´ve got some plans. Har dock gått in med inställningen att inte förbjuda mig själv utan mer bara tänk på VAD jag stoppar i mig och i vilka MÄNGDER.
Och har jag inget planerat så kör jag på med påsarna...
Tog en promenad när jag kom hem. Det var faktikst väldigt skönt. Rensa skallen lite...



...Och prova ytterligare en ny mössa.
Ser ut som Polarn o Pyret nu ;-)




Men nu är det Natti Natti. Tisdag imorn igen. Kasst!
kram kram på er som läser....
Tala gärna om vilka ni är som intresserar sig för mitt ospännande liv ;-)


Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej Tessan!

Vad roligt att läsa din blogg igen!

Vad duktig du är med dina soppor......jag hade inte haft den karaktären. Själv är jag i Egypten nu & jobbar, kommer hem på torsdag. Igår låg jag i hög feber efter jobbet, idag är det bättre.....



Nu träffas vi ju Manana "snart", vi kanske kan få till en lunch innan? Hur har du det på dagarna?



Kram

//Bettan

2011-10-11 @ 12:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0