Dåligt humör

Vet inte vad det är med mig riktigt. Är på så otroligt dåligt humör.
Vissa saker som jag är arg o ledsen över är helt ok att vara det för. Men andra saker.... Det bara brister.
Har inget tålamod what so ever.
Så helgen har spenderats hemma i soffan- isolerad från omvärlden.



Där vart jag bara ännu mer arg o ledsen... Att personer som står en så nära (läs väldigt nära) kan vara så obrydda och egoistiska.
"Jag orkar inte bry mig för jag är förkyld"
"Jag ringer när du är borta" Ringdes det ett enda samtal? -Nope
Man förstår inte riktigt hur människor är funtade.

Sedan hämtade jag nyckeln o de sista sakerna i fredags. Då blev allt verkligen på riktigt...
Här står man återigen ensam. Inte ensam-ensam men... Den tvåsamheten man hade hoppats på.
Det blev så definitivt även om det varit såhär ett bra tag och att jag egentligen varit beredd hela sommaren.

Gråhårig är jag igen oxå så just nu sitter jag med en toning i håret. Tänkte slänga i den o åka ned på stan o köpa mig betongborr och en våg.
Få upp spegeln i hallen idag kanske om inte annat nu när jag varit så duktig o storstädat o fått undan sista flyttkartongen. 
Spegeln som jag fick av mamma i 30års present skall sitta över den öppna spisen...som kommer så småningom.... 



Vågen ska jag använda till kommande 3+ veckors projektet - Camebrigde
Jag har varit inställd på det nu sedan innan resan, så nu jäklar!
Jag kommer inte vara den socialaste personen de kommande veckorna men det är iaf en skjuts åt rätt håll.
Måste ta tag i mitt liv!
Göra saker för min egen skull!
Nu ska extrakilona bort!



Nej, dags att skölja ur toningen o ta mig iväg in till stan!

Ha en bra söndag allesammans!
Jag ska försöka vända mitt dåliga humör med lite shopping

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0