Lite mindre glad

...är jag idag. Inte alls lika på topp som jag kände i går. Det har sina förklaringar... 
Jag är verkligen ledsen.
Förlåt!
Men jag kan inte leva i den där drömvärlden. Det är dags att vakna upp nu...
Och gå vidare
 


Ser iallafall fram emot att det är helg i morgon.
Fredag - min favorit dag.
Vi får se vad som hittas på. Dock måste jag åka till pappa i Lidköping o fixa lite med räkningar o lite sånt där.
Söndag em 16-20 är det tvättid och då skall ALLT hinnas tvättas! kläder som sängkläder! 
Alltid tvättids krig här! Kan dröja 2½vecka innan det ens finns en kvällstid/helgtid som man kan tvätta på. Absurt!

I morgon fm ska jag gå på föreläsning och lära mig lite mer om företaget så man slipper känna sig helt vilsen när det kommer kunder eller ringer folk till växeln och ställer knepiga frågor.


(Receptionen på jobbet obemmand efter kl 18, eftersom det var jag som stängde :-P )


Sedan får vi se vad som händer o fötter. Kanske blir lite vin. Eventuellt med sällskap.
 Känns som jag behöver ett glas vin eller två efter den här känslomässiga bergodalbaneveckan.
Det tar på krafterna att stå upp för sig själv, så nu säger jag godnatt!
Sov så godis!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0