Nytt fokus

Gårkvällen var....
FANTASTISK! :-)
Jätte god mat (kolhydratfri) i form av cerrano/chili salami med färskost och katrinplommon, lammentrecote med blomkålsmos med parmesan o muskot samt en timjansås som hette duga, efterrätten orkades aldrig ätas.
Och därefter lite lyxiga drinkar och trevligt sällskap på det :-)
Någon la ner sin själ i det utan att för den saken skull tycka det var en uppoffring.
Timmarna bara sprang iväg!
TACK ND!

Idag är jag oförskämt pigg! Precis slurplat i mig min mango shake o sitter med en balja kaffe. Målet är att dricka upp den, ta på mig o gå ut o ta en timmas promenad i det underbara (säkerligen kalla) höstvädret.
Sedan får vi se...Men jag tror på en fortsättning... ;-)
Tror det blir en riktigt bra dag idag också!
Det kanske är min tur nu?! :-)



kram på er alla helgfirare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0