Therese tänker o rätar på ryggen



Längtar efter något jag inte kan få. Vill resa bort. Vill vara i Sthlm just nu. Önskade att papps kunde må bra och att allt var som vanligt. Vill trivas helt i lägenheten. Vill inte vara ensam. Vill äta god mat även om jag inte är hungrig. Pannkakor hade varit gott. Vill vara pigg. Önskade det vore vår och sommar igen. Längtar till 4 November. Längtar till 11 November. Längtar till 18 el 19 Nov.
Längtar till 4 Dec. Har ett par jobbsaker o tänka över. Vill ha en spåkula om framtiden.  

Promenerade hem ifrån jobbet idag. Skönt. Det var inte så långt men allt är bättre än inget.

 

En kollega sprang i kapp mig så vi hade sällskap till Redbergsplatsen.
Han påminde mig om att jag var en fantastisk tjej och alltid en solstråle.
 "Ingen flirt nu men man blir så glad när man går förbi och du står där, för du har alltid ett stort solskensleende"
Så... Jag Maria Therese Gustafsson, rätar på ryggen o tackar för komplimangen.

Dags o blanda lite choklad/mint shake.

kram kram


Kommentarer
Postat av: Mörten

Therese!

När du känner såhär, eller oavsett vad du känner så vet du vart jag finns! Du vet att jag åker hela sverige igenom och finns för dig oavsett när du behöver mig. När du är ledsen och nere så plocka fram samhallboken och förstå att det är sådär du är. Du ger så otroligt mycket av dig själv till andra och du är så jädra omtyckt ( älskad :) ). Finns alltid för dig min bästaste vän! Drömmer också om våriommar och att ''allt var som vanligt''.



Du är bäst och min idol och låter du mig så hjälper jag dig! Love you!!!

Vi klarar allt!

2011-10-12 @ 06:56:23
URL: http://msf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0