Uttråkad

Det r precis vad jag är idag/kväll. Tisdag som inte är min favoritdag har bjudit på regn, regn o regn. Såg att det tom HAGLAR i Uddevalla trakten! Jag vill ha sommar o sol. Lägtar verkligen iväg igen.
Undrar varför? Eller ja...det vet jag väl. Jag älskar sol o värme. Men även att man slipper alla måsten. Man mår gott, tar det lugnt.
Hemmalyxhustru kanske inte hade varit så dumt att vara ändå ;-) Någon tät man som vill gifta sig och göra mig lycklig??  ;-)
Skämt å sido...Man hade garanterat tröttnat på det också. Att kunna göra vad man vill när som helst utan att behöva längta efter det. Nej...Jag trivs nog bättre som mitt liv är även om det är en och annan sån här tråkig dag som idag.



kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0