Fredagkväll

Inte som jag allra helst hade velat spendera den men... Har gjort det bästa av situationen. Har tagit mig ett varmt bad, tänt en MASSA ljus här hemma. Lyssnar på musik, dricker te o äter choklad.


Det har varit jätte fint väder idag och jag åkte som hastigast in till kontoret för att hämta upp datorn. Vart helt utslagen av det så jag sov i 3 timmar efter det. Men jag känner mig iallafall lite bättre nu. Det går åt rätt håll...
Men jag tycker inte om att ha varit hemma sedan onsdags... Det är tyst i telefonen. tyst i lägenheten. Tyst i livet. Kan i och för sig vara det jag mest behöver nu, lite vila o lugn o ro.



Om en vecka har jag bjudit med min mamma till Rhodos. Det ska bli så himla skönt att få lite färg och lite semester även om det bara är en vecka. http://www.apollo.se/SE/vart-vill-du-resa/Europa/Grekland/Rhodos/IalyssoskustenIxia/Accomodations/Pages/Sabina.aspx här ska vi bo iallafall.

Ska se till att hitta på lite galna upptåg också. Livet har varit allt för allvarligt det senaste året. Jag har nästan glömt bort hur det är att bara ge sig hän o bara vara o göra det som faller en in.


I morgon ska jag åka till IKEA en liten kort sväng. Vill försöka att komma iordning här hemma och verkligen kunna känna mig "hemma". Lugn o ro i min lilla vrå av Göteborg.

Hoppas ni får en riktigt skön helg!
 
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0