Kom aldrig iväg...

nope... orkeslösheten tog över... Har inte gjort ett skit idag heller... Jag gjorde iaf i ordning mig...Men längre kom jag inte.



Nu på kvällen kom jag på mig själv att inte ha ätit i vanlig ordning... Först tänkte jag: PIZZA.... men nej...inte jätte sugen... O lite snål... Så då tänkte jag, Spagetti o köttbullar för det var det jag visste jag hade hemma, men hur mysig lördagsmat är det då?! 
Jag inte handlat sedan jag flyttade in här typ.... Men när jag öppnade frysen hade jag faktikst lite köttfärs så det fick bli lördags mys i form av tacos och en öl.

Mätt o belåten ligger jag åter på soffan... Lyssnar på Melissa Horns nya album...
Läser texterna om o om igen o känner igen mig...
En å annan tår har tittat fram. "Du är nog den" får mig att tänka på någon speciell.
Vår gemensamma väg varade inte så länge innan den delade sig. Tankarna var/är desto fler...
Men du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta...
Melissa Horn – Du är nog den 

Om jag är i obalans? En nypa kanske ;-)... Jag kanske inte är den mest stabila just nu...
Men jag vet iaf vad jag tror på och kämpar för...
Och jag respekterar mig själv såpass mycket att vissa saker tänker jag inte ta eller stå ut med.
Då får det vara nog.
Så nog är nog nu.... Livet går vidare.. som så många gånger tidigare....
Jag vill inte komma som 2a hands alternativet.
Jag vill vara nr 1.




Sov så gott allesammans ♥


Kommentarer
Postat av: mörten

för mig kommer du alltid vara nummer ett

2011-09-18 @ 18:29:57
URL: http://msf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0