Öppenspis

Den här SKA jag ha. Kommer bli jätte mysigt inför kommande middagsbjudningar... För ni kommer väl?

Måste bara spara ihop en liten slant så den kan köpas ;-) 3600kr på Ellos. Får se om jag kan hålla klorna borta och om jag hittar en sån på blocket. Men grejen är ju som jag sagt tidigare. Jag vill komm i ordning... Och denna skulle bli perfekt!
Ska få en spegel av mamma som skulle bli super fin ovanför den här....
Jag skulle vilja ha dessa väggord också:



Ja... i huvudet är allt klart hur det skall se ut här hemma...Nu skall planerna bara skridas till verket....

Har sovit ap dåligt i natt. Skulle ha åkt iväg o handlat lite idag men har inte rokat ta mig för något ännu... Kanske skulle göra slag i saken även om jag är sjuk o trött... Börjar få liggsår här i soffan...
Surfat sönder internet har jag gjort också....
Ja...det kan nog vara bra för mig att komma ut en liten sväng.


Sjuk o trött men ändå ganska glad Torsk

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Mörten

Det kommer bli så fint! Det enda som fattas är jag i mitt hörn av soffan. Love you!

2011-09-17 @ 16:47:58
URL: http://msf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0