Pillat lite här hemma och hittat ytterligare husdjur

Vaknade fasansfullt sent idag. Vet inte vad som hänt med mig. Kan lätt sova till 9:30 numera! Och ändå alltid trött...
Fick iaf lite halvpanik så jag rusade upp och åkte väg till IKEA och för att shoppa mat.
Var hemma runt 14:30 igen. Har pillat lite här hemma med de saker jag köpte. De saker jag skulle ha fanns inte som jag tänkt... Men jag har iaf fått upp gardiner (som inte heller var de jag först tänkt) men det ser iaf lite mer bebott ut nu. Hemmet får väl sakta men säkert växa fram.




Älskar min soffa :-) STOOOOOR och über skön :-) Tråkigt att alltid sitta ensam i den dock....

Nåja.... Bytte gardiner och sängkläder i sovrummet oxå. Även de fick gå i svart o vitt. JA, jag ska ta in lite färg...Så småningom :-) Men det är bra med en bas iaf *intalar mig själv* :-)



Det blev nya sänglampor oxå.

Jag har ju en plan på att skicka in o framkalla en massa foton och köpa en massa ramar o få upp på väggarna här hemma. Ska bara få tummen ur för det projektet och välja ut de biler jag vill ha. Jag har påbörjat processen iaf :-)

Att bero på hem...Så har jag en massa inneboende....
Snigel har bott hos mig sedan jag fick nycklarna i mitten av juni :-)



Här om dagen tittade han ut ur skalet och vände på sig så jag var tvungen att fota honom :-) Jag börjar dock bli lite orolig. För det finns ingen mat till honom där han bor i badrummet/duschen. Bara en massa ånga som blir när jag duschar :-)

Ja... det var den enda överlevande husdjuret. De andra får döden dö tyvärr. De är lite för äckliga för att få bo kvar....



Lyfte på en kartong idag o där hade den här goingen gjort sig hemmastadd....
Tur man har fågelskräck och inte småkrypsskräck.
För er som kommer och hälsar på: Jag LOVAR att ta hand om alla kryp....
Snigel får ni dock stå ut med... Vi är bästa vänner ;-)

Nej, nu måste jag sätta fart och fixa inför morgondagen. Ska upp 04:20 och åka till sthlm över dagen i telefoni projektet. Det ska bli kul o få träffa de gamla kollegorna! Känner mig dock inte så väl förberedd på jobbet som jag borde göra eftersom jag var sjuk halva förra veckan och de dagar jag hade tänkt ägna den tiden åt....
Nåja.. det blir som det blir när det inte blev som det skulle ;-)

kram o godnatt!!


Kommentarer
Postat av: mörtelicious

vilken tur att vi inte har exakt samma smak, de hade ju varit oerhört jobbigt :D hahahahaha

2011-09-19 @ 10:30:07
URL: http://msf.blogg.se/
Postat av: ex ragg

Ser fint ut du!!

2011-09-21 @ 15:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0