Inställda kvällsplaner

skulle ha varit å teater ikväll. Skulle bli bjuden. Varit bestämt eller varit bestämt men det har pratats om det sedan i söndags. Frågade i går vilken tid men fick ingen vidare information. Ni vet sådär så allt bara hänger i luften.... Så idag när jag kom hem slängde jag mig snabbt i duschen ut ifall att....
Får ett meddelande- Vad har du för planer ikväll då?
Ehhhhh??????!!!!! Jag blev både arg o trött så jag sa: Trodde vi skulle ha gått på teater men eftersom inget verkade vara självklart så skaffade jag mig andra planer.... Så personen fick gå själv....



Men..... mitt i allt det här så sitter jag då utan planer... Mörtis tog brum brum o åkte o hälsade på mamie o papi, bäääbis o Guldis. Så helt plötsligt känns det väldigt tomt här! Även om jag uppskattar att vara ensam lite då o då.... Så är inte den dagen idag uppenbarligen.... Det var nog för att jag hade planer....

Hur som!! Inget o hänga läpp över :-)
I morn är det dags för lite party bjudning. Kommer bli riktigt bra tror jag! Med en smak av vååren desutom, för i morgon ska solen stråla heeeeeela dagen!!
Och på fredag ska vi gå till Zejka o käka indiskt! Lite pre-London mys :-) Resten av helgen är helt oplanerad! Jag hoppas på fint väder iaf och kanske en promenad eller två.

Kram kram från den dåliga uppdatereskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0